TonjeRA Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Skrevet 3. Juli 2010 her kommer noen bilder fra GD ringen på NKK Trondheim...Fikk for en gangs skyld med meg hver eneste hund... Highesteem Time Has Come Dal'z Walkabout Finlandia's Lucky Luck Galanthus Dreamcatcher Galanthus You're All That Dal'z Lord Fred Travis, en hanne fra Sverige... Tikitoo's Baron De Lay Dal'z Sweet Harmony Paper Moon's Billy Jean Grand De Feld's Quentina Lilo Paper Moon's Smooth Criminal Tikitoo's Bouvet Rose Tikitoo's Bailys De Witt's Court Sovereign Legacy Pinza's Idle Chatter Ei tispe fra Sverige Hotpoint's You Play The Game Finlandia's Lucky Luck BIR & Paper Moon's Smooth Criminal BIM
Lola Pagola Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Skrevet 3. Juli 2010 Så masse flotte hunder! driver paper moon med dalmatiner og? var noe kjent...
TonjeRA Skrevet 3. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2010 Så masse flotte hunder! driver paper moon med dalmatiner og? var noe kjent... Stemmer det, Lola...
Tuskelusken Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Skrevet 3. Juli 2010 Flotte sværinger! Noe litt annet en den lille her i huset.
Crush Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Skrevet 3. Juli 2010 Fine bilder av flotte hunder:) Synes det er så digg å se Christian (øverste bildet og lenger ned med Legacy) stille hund, han oser selvtillit!
armagnac Skrevet 3. Juli 2010 Rapporter Skrevet 3. Juli 2010 Stemmer det, Lola... Driver Elisabeth med dalmis det har gått meg hus forbi
Guest 2ne Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Skrevet 4. Juli 2010 Driver Elisabeth med dalmis det har gått meg hus forbi Arne Foss har hatt dalmis før, og whippet, om jeg ikke husker helt feil.
Guest Dratini Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Skrevet 4. Juli 2010 Paper Moon har hovedsaklig Grand Danois og Wippet nå, men de har også kull med Dalmatinere (har små nydelige valper akkurat nå ). Det er valpekjøper av de som har dalmisvalper nå (i samarbeid med PM). Skal jeg se om jeg får redigert noen bilder fra hoppawartene (som faktisk ikke hoppet i går ) --- Edit: Nå håper jeg at Fannhvit titter innom når hun er ferdig i dag (for ei venninne av henne tok masse bilder i går og hun sto mye bedre plassert enn hva sambo gjorde ). Og så tok ikke sambo noen gode bilder av Fenris Zira, Åpen klasse, nr 2 i klassen, CK, 3BTK Stacy, Åpen klasse, nr 1 i klassen, CK, Cert, Res.Cacib og 2BTK. Dermed Norsk Utstillingschampion Zuma, champion klasse, CK, Cacib, 1BTK, BIR og 4BIG Oppdrettergruppa Zuma i Gruppa Plassering i gruppa!! Hele gruppa
Guest Dratini Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Skrevet 4. Juli 2010 og var dommereren fra kennel Toots?? HVilken rase snakker du om da? Vanskelig å vite for oss andre når du ikke skriver rasenavn eller quoter noen... Og dette var vel en bildetråd...?
Monab88 Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Skrevet 4. Juli 2010 Jeg jukser litt og legger ut bilder fra spesialen istedet for NKK'en Først ut er Oliver: Så Fredrik: Nero i meeget spenstig driv.. Eros: Bella: Nellyvill beste oppdretter: Vakre Enja, søstra til Dropse, som debuterte på utstilling i dag og fikk ck!
Mailin Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Skrevet 4. Juli 2010 og var dommereren fra kennel Toots?? Dommeren på GD er Åse fra Toots ja.
Anita F Skrevet 4. Juli 2010 Rapporter Skrevet 4. Juli 2010 Jubi ble jo BIM mot Solbo's Kayo i dag! Flinkeste lille ville!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar