Sirius Skrevet 1. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2010 For en knupp du er! Har bare dårlige bilder av minstemann egentlig, har bare hatt han noen uker. Men kjæresten min har fått seg ny linse på kameraet, så skal få han til og ta noen bilder også kan jeg sende dem til deg TAKK! Flott Det var riktig bilde ja, og de var midt i blinken! Tusen tusen takk, setter virkelig pris på hjelpen! Nå har jeg nok bannere for ei stund! Berre hyggeleg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Noen som vil prøve til meg? Driver og lager til blogger, og kan ikke og lage banner Blogg 1: Misbrukshunder (takk Huldra ) størrelse er 770x140 pixel på teksten kan det stå noe slikt som Misbrukshundene - En treningsblogg Blogg nr 2, Fotoblogg størrelse 770x140 tekst- Henriette`s Fotoblogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Sidan eg er i slaget, så laga eg ein no raskt før eg skal ut. Viss du vil kan eg lage fleire alternativ når eg kjem att (den vart ikkje sånn allverda denne nemleg..) Har ein til, men får ikkje laste opp fleire bilete her.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Sidan eg er i slaget, så laga eg ein no raskt før eg skal ut. Viss du vil kan eg lage fleire alternativ når eg kjem att (den vart ikkje sånn allverda denne nemleg..) Har ein til, men får ikkje laste opp fleire bilete her.. :/ Den var jo kjempekul gleder meg til å se de andre om denne ikke er bra liskom En liiiten ting jeg lurer på, emma(golden) ble litt mye i fokus, er det muli å bytte ut et av bildene med Cairn foreksempel? men ikke det der hun hopper over det var skikkelig stilig noen flere bilder av Nivea : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Har du fleire bilete av den svarte vaksne hunden (flatcoated?) ? (gjerne når han/ho spring litt på same måte som kvalpen.. Held på å fikse på den eg la ut no RED: Har konkludert i at eg har lasta for mange bilete i same tråd, så fint om du berre lagrar etterkvar, så eg kan slette å legge ut nye (får ikkje endre på dei eldste postane...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 last opp til photobucket istedenfor (eller imageshack etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar