Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil lage banner for meg?


Gry83

Recommended Posts

Jeg vil gjerne ha en ny header til hjemmesiden/bloggen min. Helst med dette:

juni01.jpg

og/eller dette:

juni04.jpg

bildet (gjerne med langlina klippet bort!). Gjerne med teksten som står på det gamle banneret No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich , men den MÅ ikke være med. Banneret skal være 770 × 200 pixels.

Håper noen vil hjelpe meg siden jeg er helt grønn på dette med å lage banner selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha deg noko i denne duren då? :D

Kanskje legge på ein annan bakgrunnsfarge, og ei teksttype som passar personlegheita di?? :D Alt går an! ^^

(ser eg har gløymt å klippe vekk langlina på bakfoten, men det kan ordnast. Kanskje du ikkje liker forslaga i det heile, eg aner jo ikkje kva du vil ha! :P er også dei ikkje vart heilt symetriske der, men seier igjen, berre raske forslag! ^^

post-3567-12778361514668_thumb.jpg

post-3567-12778364677891_thumb.jpg

post-3567-12778397957815_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte alle 3 veldig godt! Tuuuusen takk! :P De var så tøffe alle sammen at nå vet jeg ikke hvilken jeg skal bruke... Jeg får bytte litt på. Hehe. :D Veeeldig fint om du orker å klippe bort siste biten av langlina på den øverste, den var knalltøff. :P

Er det forresten mulig å få dem i høyere oppløsning, altså skarpere...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den midterste best jeg óg, nå jeg har fått sett etter ordentlig. Hehe. :D

Viss det er to du liker best, er den vel i bra oppløsning slik den er? :P

(synes den vart klarast)

Er det kvit bakgrunn du skal ha, den type tekst, den fargen? :P

Skal legge inn ny av den øverste uten langline! (eg fada litt hundane for å få fram teksta, så an også ha dei heilt klare, så får du sjå korleis det ser ut..) Viss du vil ha optimal banner, må eg få bilda dine i høgare oppløysning. Eg kopierte berre frå posten her, dermed ikkje den beste oppløysninga, som igjen skurrar litt på banneret :D

(og om du ikkje gjor det, så må du trykke på dei for å få heilt klart bilete :P)

PS. Såg teksta vart litt uklar på den nr 2, legg til en med skarp tekst, som eg synes vart klarare. Det er 770x200 du ville ha sant?

Legg også til eit nytt forslag! :P

post-3567-1277881087976_thumb.jpg

post-3567-12778895036113_thumb.jpg

post-3567-12778902555461_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som føler kallet, så ønsker jeg meg også ny header :P Ligger masse bilder i bloggen av begge hundene :D

Synes du hadde en kjempe fin banner allereie eg Emilie! :P

Synes du evt skal satse på å bruke fellesbilde av alle dei hundane i din neste banner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du hadde en kjempe fin banner allereie eg Emilie! :ahappy:

Synes du evt skal satse på å bruke fellesbilde av alle dei hundane i din neste banner! :lol:

Takk, men forandring fryder :frantics:

Ja, du må mikse og trikse som du vil, bruk de bildene som du synes passer. Gruppebildet er et godt utgangspunkt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men forandring fryder :frantics:

Ja, du må mikse og trikse som du vil, bruk de bildene som du synes passer. Gruppebildet er et godt utgangspunkt det :D

Får ikkje brukt bileta direkte der ifrå, grunna copyright.. Så da må du evt sende dei til meg, eller legge dei ut her! :ahappy:

RED: Jau, det gjekk viss likevel, men vert ikkje så store, skal sjå kva eg får til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikkje brukt bileta direkte der ifrå, grunna copyright.. Så da må du evt sende dei til meg, eller legge dei ut her! :frantics:

RED: Jau, det gjekk viss likevel, men vert ikkje så store, skal sjå kva eg får til :ahappy:

Hvis du vet hvilken du vil bruke, kan jeg sende dem i større versjon til deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noko sånt du tenker?

Skriv gjerne kva du har lyst på og tenker. Kva farge bakgrunn, kva bilde bakgreunn, og dine favoritt bilete! :lol:

Love it :frantics: Meeen kanskje med en litt annen grønnfarge? Mer skogsgrønn? Her ligger det større versjon av bildet, hvis det bedre å jobbe med :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it :frantics: Meeen kanskje med en litt annen grønnfarge? Mer skogsgrønn? Her ligger det større versjon av bildet, hvis det bedre å jobbe med :ahappy:

Litt mørk grønn du tenker da? (Du kan jo alltid ha en skog som bakgrunn :lol: )

(Legger til en annen eg synes var litt artig!)

post-3567-12779173956077_thumb.jpg

post-3567-12779176277424_thumb.jpg

post-3567-12779176409664_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er to du liker best, er den vel i bra oppløsning slik den er? :D

(synes den vart klarast)

Er det kvit bakgrunn du skal ha, den type tekst, den fargen? :D

Skal legge inn ny av den øverste uten langline! (eg fada litt hundane for å få fram teksta, så an også ha dei heilt klare, så får du sjå korleis det ser ut..) Viss du vil ha optimal banner, må eg få bilda dine i høgare oppløysning. Eg kopierte berre frå posten her, dermed ikkje den beste oppløysninga, som igjen skurrar litt på banneret :D

(og om du ikkje gjor det, så må du trykke på dei for å få heilt klart bilete ;))

PS. Såg teksta vart litt uklar på den nr 2, legg til en med skarp tekst, som eg synes vart klarare. Det er 770x200 du ville ha sant?

Legg også til eit nytt forslag! :D

NÅ ble de klare ja, når jeg trykka på bildene. *Kløne* :lol: Tusen tusen takk, de er helt perfekte, mye kulere enn de jeg så for meg i mitt eget hodet, så jeg er glad for at jeg overlot oppgaven til andre. ;) Jeg lagrer alle 3 så jeg kan bytte mellom dem. :P Forresten, én liten ting: har du lyst til å lage den siste med (mellom/mørk)lilla skrift...? Gjerne med hvit kant rundt bokstevene eller noe, sånn at de popper ut litt...? :frantics: Samme skrifttype som du har brukt, alt likt, bare skifte farge på bokstavene? *Mase* Hehe :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble de klare ja, når jeg trykka på bildene. *Kløne* :lol: Tusen tusen takk, de er helt perfekte, mye kulere enn de jeg så for meg i mitt eget hodet, så jeg er glad for at jeg overlot oppgaven til andre. :D Jeg lagrer alle 3 så jeg kan bytte mellom dem. :frantics: Forresten, én liten ting: har du lyst til å lage den siste med (mellom/mørk)lilla skrift...? Gjerne med hvit kant rundt bokstevene eller noe, sånn at de popper ut litt...? ;) Samme skrifttype som du har brukt, alt likt, bare skifte farge på bokstavene? *Mase* Hehe :D

Her er nokon alternativ, var det det du tenkte, eller var det noko anna?

Og er det rett banner? :ahappy:

Berre å mase, då veit eg betre kva eg må endre :D

Har ein til, men den vil ikkje laste opp fleire bilete...

post-3567-12779272078462_thumb.jpg

post-3567-12779273053141_thumb.jpg

post-3567-12779285590256_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også ny banner, og skjønner IKKE hvordan jeg lager... Hint.... :frantics: Har bilder på galleriet i bloggen;)

Viss du leiter opp nokon skikkelige blinkskudd, så kan eg lage nokon forslag til deg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du leiter opp nokon skikkelige blinkskudd, så kan eg lage nokon forslag til deg :lol:

For en knupp du er! Har bare dårlige bilder av minstemann egentlig, har bare hatt han noen uker. Men kjæresten min har fått seg ny linse på kameraet, så skal få han til og ta noen bilder også kan jeg sende dem til deg :ahappy:

TAKK! :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...