Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp, jeg skal ut og fly med hunden min!


Gjest
 Share

Recommended Posts

29 minutes ago, MaryMcgy said:

Noen som har tatt turen ut på flyplassen med hund og bag på forhånd, bare for å få en forhåndsgodkjenning? Får inntrykk av at det kan variere litt med mannskapet i innsjekk, og det er jo veldig kjedelig å stå der og få et «nei» av den som er på jobb den dagen…

Forstår at hundens mankehøyde ikke nødvendigvis må være under 23 cm…?

Min er 30 cm og har flydd masse med henne. Aldri vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 476
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er det jo slutt på at man må bestille billett for hund pr telefon hos Norwegian. Det er også slutt på å måtte søke om lov til å ha med hund, og dermed måtte vente på å få dette bekreftet. Nå best

Tja. Jeg har flydd utenlands med hundene mine, og betenker meg ikke med å gjøre det igjen. Både tur / retur Finland, og Estland gikk helt supert. Blir ganske sikkert Latvia på forsommern neste år.

Angstdempende det menes? BØR VIRKELIG prøves ut på forhånd på hunden i kjente omgivelser for å se hundens reaksjon på preperatet. Må likevel være obs på at hunden kan få en annen reaksjon neste gang i

Posted Images

50 minutter siden, MaryMcgy skrev:

Takk for svar.

Hm, er litt risky det ja, for vi er nok litt i grenseland med mankehøyde på 32 cm.

Kan det nytte å evt kjøpe et flybur til lasterom på flyplassen som plan B? (Hvis de selger slike på alle flyplasser🤔)

Litt utenom problemstillingen, men ikke alle flyplasser har salg av bur. Gardermoen hadde det iallfall tidligere, har røket på den selv da det ble oppdaget skade på mitt medbrakte. Om de har det nå lengre er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...