Line_ Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Nå fant jeg nesten ut av hvordan jeg lager animasjon i photoshop Men problemet er at jeg ikke få lagra det slik at det vises som en animasjon Jeg får vist den i photoshop å greier men det blir bare et bilde når jeg lagrer den :? Har prøvd å lagre den i GIF, JPG og PDF (eller hva det nå heter)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Et lite spørsmål til (for ikke å lage enda en topic ), hvordan lager dere rammer på photshop? (bade sånn vanelige med en svart strek rundt og sånne fancy).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 var det mye arbeid med å lage animasjon eller? hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Nei, egentlig ikke..I hvertfall ikke sånn jeg gjorde det..men kan jo hende jeg gjorde noe feil da siden det ikke funka :? Men det er veldig vanskelig å forklare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Du må ta "save for web" Da skal det funke. Rammer rundt, eller en sånn strek, skal du egentlig få dersom du velger "stroke." Vanskelig å forklare, men. Så velger du tykkelse, 1 pixel, 5 pixler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 ok..skal se om jeg klarer det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Du må ta "save for web" Da skal det funke. Rammer rundt, eller en sånn strek, skal du egentlig få dersom du velger "stroke." Vanskelig å forklare, men. Så velger du tykkelse, 1 pixel, 5 pixler osv. TUUUUUUUUSEN TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 En liten test: Denne ble bare fort laget for å teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Du må ta "save for web" Da skal det funke. Rammer rundt, eller en sånn strek, skal du egentlig få dersom du velger "stroke." Vanskelig å forklare, men. Så velger du tykkelse, 1 pixel, 5 pixler osv. men...hmm...får ikke til det med strek/ramme.. Jeg vil liksom ha ramme rundt bildet slik som man kan få ved html (border).. men får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. November 2005 Rapporter Share Skrevet 19. November 2005 Wow Line!! Så flink du har blitt!!! Noen som har lyst til å forklare meg litt om gvordan man lager en animasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar