Gå til innhold
Hundesonen.no

Animasjon i photoshop

Line_

Recommended Posts

Skrevet

Nå fant jeg nesten ut av hvordan jeg lager animasjon i photoshop :)

Men problemet er at jeg ikke få lagra det slik at det vises som en animasjon :D Jeg får vist den i photoshop å greier men det blir bare et bilde når jeg lagrer den :? Har prøvd å lagre den i GIF, JPG og PDF (eller hva det nå heter)...

Skrevet

Et lite spørsmål til (for ikke å lage enda en topic :D ), hvordan lager dere rammer på photshop? (bade sånn vanelige med en svart strek rundt og sånne fancy).. :)

Skrevet

Nei, egentlig ikke..I hvertfall ikke sånn jeg gjorde det..men kan jo hende jeg gjorde noe feil da siden det ikke funka :? Men det er veldig vanskelig å forklare...

Skrevet

Du må ta "save for web" :) Da skal det funke.

Rammer rundt, eller en sånn strek, skal du egentlig få dersom du velger "stroke." Vanskelig å forklare, men. Så velger du tykkelse, 1 pixel, 5 pixler osv.

Skrevet
Du må ta "save for web" :D Da skal det funke.

Rammer rundt, eller en sånn strek, skal du egentlig få dersom du velger "stroke." Vanskelig å forklare, men. Så velger du tykkelse, 1 pixel, 5 pixler osv.

TUUUUUUUUSEN TAKK :)

Skrevet
Du må ta "save for web" :D Da skal det funke.

men...hmm...får ikke til det med strek/ramme.. Jeg vil liksom ha ramme rundt bildet slik som man kan få ved html (border).. men får det ikke til :)

Skrevet

Wow Line!! Så flink du har blitt!!! :)

Noen som har lyst til å forklare meg litt om gvordan man lager en animasjon?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...