Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord 19 og 20 juni

Kaja

Recommended Posts

Skrevet

Legg inn bildene deres fra Sfj utstillingen :wub:

Jeg orka rett å slett ikke ha med kamera, så har bare noen få mamma tok med et annet kamera:)

Blir superglad om noen har fanga Cosmo på et bilde^^

PIC_0007copy.jpg

PIC_0005copy.jpg

Ekstremt kald dag.. :wub: Mamma og gulle ^^

PIC_0010copy.jpg

PIC_0012copy.jpg

Skrevet

HAHAHA, det er så gøy at det bare er hår i trynet mitt på alle bildene. De som venninna mi tok også. Jeg trenger en frisør! Gjerne en gratis en. :wub: Uansett, venninna mi fikk tatt noen BIR/BIM-bilder av oss begge, så jeg kan legge de ut her når jeg får de. :wub: Koselig å hilse på dere i dag!

Skrevet

ååååh det hadde vært supert om hun har noen med Cosmo på :wub:

Om de er bra er jeg interessert i å kjøpe så jeg kan bruke selv!

Er ikke rart det er hår overalt når det blåste altså ;P

Skrevet

Fikk ikke tatt så mange bilder, men tok noen av noen sheltier.

Edit: også skulle det være noen sheltie-bilder her, men de ville ikke være med og jeg er for trøtt til og orke og fikse på det. De kommer i morra! :wub:

Skrevet

den kuperte skumle hunden er pappaen til bebisen min :ahappy: (som forøvrig ligger i bakgrunnen)

flotte bilder!

Skrevet

Funker for meg! Flotte bilder av nydelige hunder :ahappy:

Så bra! Og takk! :)

Flotte bilder Camilla :)

Når får du bildene av Lima da?:D

Takk! Aner ikke. :thumbs:

den kuperte skumle hunden er pappaen til bebisen min :wub: (som forøvrig ligger i bakgrunnen)

flotte bilder!

Oooh, heldig! Han var nyyyydelig!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...