Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord 19 og 20 juni

Kaja

Recommended Posts

Skrevet

Legg inn bildene deres fra Sfj utstillingen :wub:

Jeg orka rett å slett ikke ha med kamera, så har bare noen få mamma tok med et annet kamera:)

Blir superglad om noen har fanga Cosmo på et bilde^^

PIC_0007copy.jpg

PIC_0005copy.jpg

Ekstremt kald dag.. :wub: Mamma og gulle ^^

PIC_0010copy.jpg

PIC_0012copy.jpg

Skrevet

HAHAHA, det er så gøy at det bare er hår i trynet mitt på alle bildene. De som venninna mi tok også. Jeg trenger en frisør! Gjerne en gratis en. :wub: Uansett, venninna mi fikk tatt noen BIR/BIM-bilder av oss begge, så jeg kan legge de ut her når jeg får de. :wub: Koselig å hilse på dere i dag!

Skrevet

ååååh det hadde vært supert om hun har noen med Cosmo på :wub:

Om de er bra er jeg interessert i å kjøpe så jeg kan bruke selv!

Er ikke rart det er hår overalt når det blåste altså ;P

Skrevet

Fikk ikke tatt så mange bilder, men tok noen av noen sheltier.

Edit: også skulle det være noen sheltie-bilder her, men de ville ikke være med og jeg er for trøtt til og orke og fikse på det. De kommer i morra! :wub:

Skrevet

den kuperte skumle hunden er pappaen til bebisen min :ahappy: (som forøvrig ligger i bakgrunnen)

flotte bilder!

Skrevet

Funker for meg! Flotte bilder av nydelige hunder :ahappy:

Så bra! Og takk! :)

Flotte bilder Camilla :)

Når får du bildene av Lima da?:D

Takk! Aner ikke. :thumbs:

den kuperte skumle hunden er pappaen til bebisen min :wub: (som forøvrig ligger i bakgrunnen)

flotte bilder!

Oooh, heldig! Han var nyyyydelig!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...