Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff


Mollyen

Recommended Posts

Hei, har en Border Collie blanding på 8 mnd. som er full i energi og elsker å løpe og leke med andre hunder, noen likesinnede som vil treffes? Bor i Bergen Vest men er mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, har en Border Collie blanding på 8 mnd. som er full i energi og elsker å løpe og leke med andre hunder, noen likesinnede som vil treffes? Bor i Bergen Vest men er mobil.

Heii :whistle: Har selv en BC-blanding som har mer enn nok energi og liker veeeeldig godt å leke med andre - så vi er veldig klar for treff! :wub: Bor i Fana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har en Gordon Setter valp på 7,5 måneder som elsker alt som er lek og moro så vi er også veldig gjerne med! Bor på Laksevåg, jobber også 8-16 så kveld/helg passer best! Kommandantboligen i Gravdal har en svær hage! Der kan vi bare lukke portene så kan de leke løs der! Er helt genialt! Noen som er med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har en Gordon Setter valp på 7,5 måneder som elsker alt som er lek og moro så vi er også veldig gjerne med! Bor på Laksevåg, jobber også 8-16 så kveld/helg passer best! Kommandantboligen i Gravdal har en svær hage! Der kan vi bare lukke portene så kan de leke løs der! Er helt genialt! Noen som er med? :banana:

Dette kunne vi sikkert vært med på noen ganger når Hermes blir litt større (han er 3 mnd. på tirsdag, men det er allerede full fart, så det hadde sikkert gått fint). Vi skal flytte inn like ved Løvstakken, mot Fyllingsdalen, 1. august, så da har vi ikke veldig lange veien til Gravdal. Vi blir litt opptatt de neste par ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommandantboligen i Gravdal har en svær hage! Der kan vi bare lukke portene så kan de leke løs der! Er helt genialt! Noen som er med? :banana:

OOoOOo virkelig!? Eg bur temmelig nær kommandantboligen og går forbi omtrent daglig, har aldri falt meg inn at eg kan gå inn dit. :banana: Er det lov altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey, da er vi tilbake fra ferie og prøver igjen å få til et treff. Kommandantboligen høres genialt ut, vi er klare når som helst og etter kl.17 på hverdager :hmm: Ka med en ettermiddag førstkommende uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes var ute og løp med (eller rundt) en to år gammel labrador i går, ved Krohnegården. Det er en gressplen oppå her hvor det visst nok (vi er nyinnflyttet, så er ikke så kjent i området enda) er vanlig å slippe hundene. Hvis andre bor i nærheten tillater jeg meg å kuppe tråden litt og invitere til en hundetreff her. Lille Hermes er blitt tre måneder gammel og vil gjerne måter hunder i alle aldre og størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hermes var ute og løp med (eller rundt) en to år gammel labrador i går, ved Krohnegården. Det er en gressplen oppå her hvor det visst nok (vi er nyinnflyttet, så er ikke så kjent i området enda) er vanlig å slippe hundene. Hvis andre bor i nærheten tillater jeg meg å kuppe tråden litt og invitere til en hundetreff her. Lille Hermes er blitt tre måneder gammel og vil gjerne måter hunder i alle aldre og størrelser.

Da er vi hjemme igjen fra ferie! Vert borte mye i sommer! :)

Nå fyller Nala snart to år, men elsker å leke med andre hunder!

Passer best på ettermiddag og helg for meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ettermiddag og helg passer fint for oss. Vi bor 10 min (gåtur) unna Krohnegården. Kanskje vi kan møtes der lørdag eller søndag formiddag? Det er en liten plen, litt skjermet fra veien, hvor det er plass til å løpe og herje litt. Det gikk i hvert fall helt fint sist, med vår whippetvalp og en labrador på to år.

Hvis du ikke er helt kjent kan du se litt på kart her. Det er vel den lille åpne plassen du ser på karter der (mener jeg). Det er også fint å gå rundt vannet, mange hunder i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...