Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjemaer som sendes via nett


Nirm

Recommended Posts

Jeg prøver å lage sjema som man kan sende informasjon via nettet på. Eks påmeldinger til arrangementer mm. Og jeg sliter litt her.

Jeg har kommet så langt at jeg har fått laget selve skjemaet, jeg får også opp bekreftelsen at jeg har sendt det med oversikt over hvilke opplysninger jeg har lagt til og jeg får sendt mailen til meg selv. Men jeg mangler det vesentlige der, nemlig at jeg ikke får med meg alle opplysningene som skjemaet inneholder. Noen som kunne tenke seg og tittet på noen koder for meg, for å se hva jeg gjør galt?

En annen ting jeg lurer på, er hvordan man kan lage sånn "aboner på vårt nyhetsbrev" opplegg. En enkel måte er (når jeg får det til), på samme måte som den over. Men da må jo mottaker av dette sitte og "vaske" lister på hvem som skal legges til og fjernes. Men det er kanskje avansert å lage noe som går automatisk der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jobba med noko liknande for ikkje så lenge sidan, i teorien burde eg forstå kodinga så om du vil så kan eg sjå på det. Har ikkje styrt med php og koding så fryktelig lenge så kan nok ikkje love at eg får til noko dog, men om du vil så. :]

Nyhetsbrev-sak er eg derimot heilt grønn på.

Lykke til :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Kommer helt an på hvilket program du programmerer i og hva serveren det skal ligge på takler. Har flere skjema som er laget i FP/Expression web, men disse krever at serveren de ligger på har Microsoft Frontpage extentions (eller hva det heter :whistle: ).

Jeg holder på å bygge om alle skjema for raseklubben slik at de fungerer på andre servere også (leverandøren har byttet servere).

Om du ønsker å se hvordan de skjemaene ser ut nå, så send meg en PM (de gamle skjemaene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...