Gjest Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Det kommer snart en ny bernervalp inn i familien Og hun skal hete noe på M, helst litt uvanlig...Altså ikke Molly, Maja osv.. Pappa og jeg liker Montana, men det vil ikke de andre. Jeg liker Malaya også, men det vil ikke broren min. Andre broren min vil at hun skal hete Myria Mamma vil bruke Michelle, men jeg er ikke overbevist... Mirakel har jeg også tenkt på, uten å nå helt gjennom. Redd oss
Huldra Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Av en eller annen grunn kom "Mysig" opp i hodet mitt.. Svensk, litt morsomt navn? Kan uttales "Myysi"
Pim Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Madam Mim, eller Mimi? Uhm, har muligens foreslått Madam Mim på en anna tråd også, menneh Edit: Forresten! gratulerer med snart-valp
Lola Pagola Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Madre - Spanish - Mother. A great name for the dog that you intend to breed some day. ( ) Mafalda - A 13th century Portuguese nun. She became a saint. Maize - The color of ripe, yellow corn. Maleficent - The evil witch in Disney's Sleeping Beauty. Marcia - Latin - Of mars. Marta
Benedicte Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Mali ja, det er fint! Ellers liker jeg Molinka, men det er tre stavelser. Minken, Maiken, Malin. Er valpen din? Er den den du har snakket om?
bea Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Gratulerer med valp (kommende): Majka er mitt favoritt navn på M Mynte er også fint
pippin Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Mulig, Myra, Musin, Melle, Monca, Midis, Mentos, Munta, Merry, Melis, Minus, Mekka... =) Gratulerer med snart-valp!
Gjest Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Takk for forslag De må diskuteres (les krangles om) i familien! Mali ja, det er fint! Ellers liker jeg Molinka, men det er tre stavelser. Minken, Maiken, Malin. Er valpen din? Er den den du har snakket om? Nei, hvis min kommer - kommer den mars neste år Dette er mamma og de sin nye. Jeg skal stille den da! Tenk hvis jeg blir helt hekta Blir gøy med rase som får være med på de fleste utstillinger i motsetning til spaniel
Stripa Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Majka betyr forresten mor Mirja synes jeg er fint.
bardmand Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Majka betyr forresten mor For oss over 30 betyr Majka "jenta frå verdsrommet" ;-)
Peers Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Blir gøy med rase som får være med på de fleste utstillinger i motsetning til spaniel OT: misunnelig
Tuskelusken Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Myra, Mitra, Manni / Manny, Mumi. Noen jeg synes er fine.
Stripa Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 For oss over 30 betyr Majka "jenta frå verdsrommet" ;-) Hehe, helt sikkert, men for de av oss som ikke er helnorske kan det også bety "mor" på et annet språk
Midas Skrevet 12. Juni 2010 Rapporter Skrevet 12. Juni 2010 Gratulerer med kommende valp i familien Skal du ha deg berner valp selv også? Så spennende Dere har fått så mange fine forslag til navn her, jeg har ikke noe mer å tilføye.
idaasp Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Mira, Madonna, Mady, Milla, Minnie, Mina, My Jaa..alle jeg kommer på
Gjest Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Vi fant navnet i bilen på vei hjem fra valpebesøk idag, det blir Mayla. Litt oppkalt etter vår første berner Laila.
Guest Belgerpia Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 ...jeg synes det er så mange som foreslår navn som er helt fullstendig ubrukelige jeg. Tenker ikke folk på at navn skal brukes? Moulin - uttales Mola(over ti læ) - fransk for Mølle Munti - Hobbit Mamma Musa Masa
Guest 2ne Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 ...jeg synes det er så mange som foreslår navn som er helt fullstendig ubrukelige jeg. Tenker ikke folk på at navn skal brukes? Moulin - uttales Mola(over ti læ) - fransk for Mølle Munti - Hobbit Mamma Musa Masa Sa dama som foreslo navn som mamma og masa? Jada, det er tostavelsesord, det er ikke brukbare navn for det vel?
Gjest Skrevet 24. Juni 2010 Rapporter Skrevet 24. Juni 2010 ...jeg synes det er så mange som foreslår navn som er helt fullstendig ubrukelige jeg. Tenker ikke folk på at navn skal brukes? Moulin - uttales Mola(over ti læ) - fransk for Mølle Munti - Hobbit Mamma Musa Masa Hehe, håper ikke du med dette mener å insinuere at navnet vi endte opp med (Mayla) er ubrukelig? Uansett, takk for forslag - likte Moulin og Munti Sa dama som foreslo navn som mamma og masa? Jada, det er tostavelsesord, det er ikke brukbare navn for det vel?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar