Gå til innhold
Hundesonen.no

Pene tispenavn på M?


Gjest

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Hehe, håper ikke du med dette mener å insinuere at navnet vi endte opp med (Mayla) er ubrukelig? :frantics:

Uansett, takk for forslag - likte Moulin og Munti :lol:

:ahappy:

Jeg tenker bare at det er tungt *ler*

Jeg er stor fan av navn man ikke må tenke seg om for å si, samt navn som enten er så korte at de lett kan omformes - eller at hver stavelse kan brukes for seg.

Eks. Noah - egentlig ett litt ubrukelig navn fordi det ikke lar seg dele, eller er kort nok. Sassy derimot er ett navn som kan brukes - Saaaasssss (lys morsom stemme) Sasssssy - (litt sur) *ler*. Mia, kan brukes - miamia er lett å si liksom - (Munti også - med litt lang iiii når man skal være morsom og bruke det til lokking)

Sånn sett så blir Mayla vanskelig *ler* synes jeg. - ikke så lett å bruke på flere måter om du skjønner hva jeg mener.

Vanskelig å forklare, men jeg kjenner litt på sånne ting når jeg finner navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :ahappy:

Men vi ble veldig glad da vi fant det og alle ble fornøyde. + at det ligner navnet til vår første Berner, så med ett fikk det affeksjonsverdi også.

Så nå heter hun det allerede :lol:

Berneramici's Mayla-MaGhi blir hele navnet, siden det er ett magi kull :frantics: (pappan heter Maxi og mamman Ghianti)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det er sant :ahappy:

Men vi ble veldig glad da vi fant det og alle ble fornøyde. + at det ligner navnet til vår første Berner, så med ett fikk det affeksjonsverdi også.

Så nå heter hun det allerede :D

Berneramici's Mayla-MaGhi blir hele navnet, siden det er ett magi kull :frantics: (pappan heter Maxi og mamman Ghianti)

Fint navn da :lol: (glemte å si det liksom *fnise*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valpis, jeg gleder meg til å se henne ringside - blir debuten på Buskerudspesialen? Det er også en spesial i Kristiansand fjorten dager før det, som er veldig, veldig trivelig - anbefales å ta en tur til det bliiiide Sørland med Mayla, altså! Hun er vel en dag for ung, men det er verdt å spørre pent. Valpene mine skulle debutert på den spesialen... Det er mye rart en kan planlegge mens en venter på å finne ut om tispa er drektig :frantics:

Pent navn - og jeg kan ikke komme på en eneste berner/hund jeg vet om som heter det, om det har noe å si :ahappy:

Vet dere hvem som er deres enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valpis, jeg gleder meg til å se henne ringside - blir debuten på Buskerudspesialen? Det er også en spesial i Kristiansand fjorten dager før det, som er veldig, veldig trivelig - anbefales å ta en tur til det bliiiide Sørland med Mayla, altså! Hun er vel en dag for ung, men det er verdt å spørre pent. Valpene mine skulle debutert på den spesialen... Det er mye rart en kan planlegge mens en venter på å finne ut om tispa er drektig :aww:

Pent navn - og jeg kan ikke komme på en eneste berner/hund jeg vet om som heter det, om det har noe å si :whistle:

Vet dere hvem som er deres enda?

Tusen tusen takk :thumbs:

Er Buskerud som er planen for debuten ja! The very same day I'm getting married. How inconvenient!

Jasså så det er mulig 14 dager før og hvis vi spør pent? *notere* :whistle:

Stilig stamtavlenavn! Det blir spennende å følge Mayla videre, håper å se dere mye i ringen etter hvert :aww:

Tusen takk! Håper det jeg og :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk :thumbs:

Er Buskerud som er planen for debuten ja! The very same day I'm getting married. How inconvenient!

Jasså så det er mulig 14 dager før og hvis vi spør pent? *notere* :aww:

Som sagt, dårlig planlagt altså! :whistle:

Det er jo ikke verre enn å spørre, det verste du får er "nei". Dommer er berneroppdretter, og det er en veldig trivelig spesial med fine premier, så den anbefales.

Jeg ser de beholdt den tispa jeg syntes virket best på bildene - alltid spennende å se om bilde og virkelighet stemmer overens. Men Mayla var den jeg mente var nestbest :whistle: I den grad en kan vurdere det med bare et par bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, dårlig planlagt altså! :whistle:

Det er jo ikke verre enn å spørre, det verste du får er "nei". Dommer er berneroppdretter, og det er en veldig trivelig spesial med fine premier, så den anbefales.

Jeg ser de beholdt den tispa jeg syntes virket best på bildene - alltid spennende å se om bilde og virkelighet stemmer overens. Men Mayla var den jeg mente var nestbest :thumbs: I den grad en kan vurdere det med bare et par bilder...

Å så hyggelig å høre :whistle:

p.s VI trenger ikke flere navneforslag for vår del, men andre kan jo være interesserte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...