Guest L.M Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hei jeg er ei jente på 18år som har en liten dyre hage hjemme Hunden min Prinz fikk jeg av kjæresten min i 18års gave. han er en blandings hund av border collie og tervuren. han er helt nydelig....... jeg går almen påbygging, etter å ha gått gullsmed linja i oslo. det er en hobby men ingen jobb å satse på. jeg har en deltids jobb på rema 1000 ingen drømme jobb med noe må man jo leve av. til sommeren håper jeg å få en fulltids stilling i en dyrebutikk som jeg har tatt til meg dyr ingen har ville hatt. bl.a noen kaniner som hadde blitt vanskjøtta. jeg har en del dyr som har blitt misshandla og vannskjøtta. for litt siden tok vi til oss noe vi tror er en degus som hadde blitt funnet på ei flaske i en leilighet hvor det hadde vært raid. kattene våre skulle avlives, hu ene fant vi i kloakken etter at hu som eide henne flytta fra henne (hu var narkoman) en av de andre tre kattene våre var en av 10 som vi hjalp til så alle fikk et godt hjem. vel da har jeg sagt litt om meg. håper jeg snart blir kjent med mange koselige personer her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen hit. Håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen hit til oss! Så flott at du har tatt til deg alle de dyra!!! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen! Du er virkelig dyrenes venn =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hei hei å velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hei og velkommen hit.. flott at du tar til deg dyra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hei og Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hei! Velkommen hit Vi skulle hatt mer av sånne som deg! Herlig blanding du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen!! Så fint at du tar deg av dyra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Hei Lilly Flott at du fant på deg et kallenavn da Så håper jeg du trives her, og at vi kan gå tur snart Bare spør dersom det er noe om forumet du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen hit til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen velkommen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen hit Håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Heiaheia! Så hyggelig at du ble medlem her! VElkommen til deg! hÅPER DU VIL TRIVES! Bra du gjør en innsats for dyrene! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Velkommen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzi Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 velkommen. det var en aldeles nydelig hund:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 19. November 2005 Rapporter Share Skrevet 19. November 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Velkommen En halv belger-eier til!Da er vi vel 3 tilsammen eller noe?8) Litt av en blanding!Du har vel hendene fulle der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 20. November 2005 Rapporter Share Skrevet 20. November 2005 Heisann Velkommen skal du være Så bra du tar deg av dyra Det er en virkelig flott ting du gjør der Håper du kommer til å trives her, sett gjerne inn bilde av hunden din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar