Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingen vanlig sak...


Vimsan

Recommended Posts

  • Svar 680
  • Created
  • Siste svar

I can assure you that you will get your money. I just have some problems with my bank; they need to fill out som paper work first. They said that could take some time, maybe as much as two days. Hope you will forgive me for taking so long time, but it's not my fault..

Det er jo mye mer spennende å dra dette ut i tid! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Ja haha, trust me I have the law by my side :lol:

Uff det blev så spännande nu att jag bara måste ha godis innan jag börjar klättra på väggarna här...

Ta med deg Leo og godisen og kjør de få milene fra Særp til Askim da, så kan vi mumse godis og lage sonen-krim sammen... :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I can assure you that you will get your money. I just have some problems with my bank; they need to fill out som paper work first. They said that could take some time, maybe as much as two days. Hope you will forgive me for taking so long time, but it's not my fault..

Det er jo mye mer spennende å dra dette ut i tid! :lol:

Ja absolut :lol: Så länge jag vet att jag inte bryter mot någon lag så kör jag gärna på och drar ut på det så långt det går så de får svettas riktigt ordentligt.

Då kan jag också så smått komma med små och farliga frågor som ex. namnet på personen jag skulle sända pengarna till. Bifoga annonsen och fakta jag hittade om honom kan jag ju också göra efter vart :lol:

Men en sak i taget :)

Blondiemamma: Det lät faktiskt väldigt frestande, hade gärna gjort det om jag hade haft bil.

Men bor så långt ut i skogen där bussen går bara 1 gång i timmen att det tar väldigt lång tid att komma sig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er godt gjort at de holder ut selv om du har sagt politiet er koblet inn. For at vi skal få mest mulig underholdning her, synes jeg du kan skrive dette:

"I've talked to a friend of mine, and she says she doesn't think you are scammers. I'm starting to believe her, and also thinking about Lucky makes me want to go through with this. The only thing I'm asking you, is to give me his registration number in the kennel club he's registered in, so that I can take a check on his parents' health status. My bank is closed for today, so they can't help me wire the money to you before thursdag (wednesday is a national holiday, and all banks and shops are closed). Please send me Lucky's reg-number, and I will wire the money to you as fast as I can! Thank you, and sorry for the misunderstandings we've had..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiemamma: Det lät faktiskt väldigt frestande, hade gärna gjort det om jag hade haft bil.

Men bor så långt ut i skogen där bussen går bara 1 gång i timmen att det tar väldigt lång tid att komma sig ut.

Kjenner til den :lol: Altså jeg bor sentralt, men har ikke bil :lol: Var ment som en spøk da, selv om det hadde vært utrolig koselig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er godt gjort at de holder ut selv om du har sagt politiet er koblet inn. For at vi skal få mest mulig underholdning her, synes jeg du kan skrive dette:

"I've talked to a friend of mine, and she says she doesn't think you are scammers. I'm starting to believe her, and also thinking about Lucky makes me want to go through with this. The only thing I'm asking you, is to give me his registration number in the kennel club he's registered in, so that I can take a check on his parents' health status. My bank is closed for today, so they can't help me wire the money to you before thursdag (wednesday is a national holiday, and all banks and shops are closed). Please send me Lucky's reg-number, and I will wire the money to you as fast as I can! Thank you, and sorry for the misunderstandings we've had..."

De vet inte om att jag har kopplat in polisen i detta :lol:

Ja den där var bra det ska jag skriva på mail till dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er godt gjort at de holder ut selv om du har sagt politiet er koblet inn. For at vi skal få mest mulig underholdning her, synes jeg du kan skrive dette:

"I've talked to a friend of mine, and she says she doesn't think you are scammers. I'm starting to believe her, and also thinking about Lucky makes me want to go through with this. The only thing I'm asking you, is to give me his registration number in the kennel club he's registered in, so that I can take a check on his parents' health status. My bank is closed for today, so they can't help me wire the money to you before thursdag (wednesday is a national holiday, and all banks and shops are closed). Please send me Lucky's reg-number, and I will wire the money to you as fast as I can! Thank you, and sorry for the misunderstandings we've had..."

ja! denne var god huldra. Send den til svinder dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den :) Altså jeg bor sentralt, men har ikke bil :D Var ment som en spøk da, selv om det hadde vært utrolig koselig :D

Å hihi :lol: jag nappade på den gitt... är väl allt för inpulsiv jag då :lol:

Nu är mail sänt

Och jag ska skynda mig att köpa godis, eller...jag ska få en nabo till å köra och köpa godis medan jag passar barnen i huset så länge :lol: Jag bara MÅSTE ha godis!

Återkommer med uppdateringar om ett par minuter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: Härligt att ni satt er till rätta med både gottis och voffen.

Nu sitter jag äntligen här igen och är klar för fortsättning av denna sonis krim, godiset står klart i en godisskål som står nära till hands och en svalkande cola. Som kan kyla ner mig i denna heta sonis krimmen :lol:

Det sista mail jag sände måste ha gjort det svårt för dem att veta hur de ska göra sitt nästa drag :lol:

NU har jag fått mail!

"You know what? my wife is really considering sending Lucky to yousaying that she believes you are a great person, but i do not thinkso. You still do not believe her. So, you want her to send theregistration number before you send to her her own money? I do notthink so. I can assure you that everything is fine. If you proof yourtrust for her by sending the money on Thursday morning, i will sendyou a scanned copy of all Lucky's documents. Why don't you trust herwhen she trusts you so much. She has been exchanging a lot of messageswhich i have now on record with you. Send the money and i willpersonally make everything available to you. I have already pleadedwith the customs to keep Lucky till Friday even though i have to payan extra fee for this period, but i will just to comfort my wife. Hopewe can work it out this way".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will you buy my car, if I just send you some photos? I promiss to send all the papers after you have paid for it :lol:

:lol:

Jag funderar på något smart att skriva tillbaks...

Oavsett så vill jag inte röra pengarna fören jag har fått prata med kriminalvakta imorgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er jo komisk at de tror det skal være så enkelt da. Hvorfor skal de ikke sende papirene før du sender tilbake pengene, hvis de allikevel har de? Du får jo uansett ikke orginalen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har tatt kontaktet politiet. de kan jo ikke holde på sånn som dette, og nå har jo politiet faktisk flere spor og gå etter... :lol: spørs om de får gjort så mye, men da har du iallefall bidratt til å gjøre noe med dette! :lol:

og du burde iallefall bare la de pengene stå på kontoen din, til du har fått pratet ordentlig med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er jo komisk at de tror det skal være så enkelt da. Hvorfor skal de ikke sende papirene før du sender tilbake pengene, hvis de allikevel har de? Du får jo uansett ikke orginalen liksom...

Exakt så tänker jag också, förstår inte deras problem. Varför kunde de inte gett mig reg.nummret från början då om de faktiskt hade det, hon sa ju att hon inte hade papprena för att de är i tullen :lol:

*knise* Stakkars skæmmiser har mista pengene sine og nå er du dust som gjør ting vanskelig for dem.... Skamme seg! :)

:lol: stackars dem alltså, för en fräck o vanskelig person de har kommit i kontakt med! Fy Fy mig :lol:

Oavsett då så har jag lite lust att skriva till honom att jag inte förstår vad som är så problematiskt för honom med att sända reg.nummer och den information han har på valpen. Om han ändå har den tillgänglig som han sa. För han har ju ingenting att förlora på det (om han är ärlig-vilket han inte är), bara vinst för då får han ju min tillit och jag sänder pengar på direkten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jag funderar på något smart att skriva tillbaks...

Oavsett så vill jag inte röra pengarna fören jag har fått prata med kriminalvakta imorgon.

"hi. look, i have a 7 months old scam terrier that do not thrive in cold norwegian winters. If you can pick up the pup in cameroon airport ill be glad to give the scammy to you..All you have to do is send me the money for the air ticet,and she will be your for free

Im in a very tricky situation, and i dont know any othe people hwo could help. Then i thought of you, and i am convinsed that you and the litle scammy girl would be a perfect match..

Just send me 2500NOK, and i promise shell be all yours. I swear.

Thank you - J. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...