Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Drammen


tm100001

Recommended Posts

Gratulerer så utrolig mye med de supre resultatene :ahappy:

Vi fikk blått idag, men hadde en hyggelig opplevelse i ringen - og dommeren lovet at hun ville 'look better in a year.' Så da så :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Ikke så mye resultater å skryte av, men fy for en fantastisk kjekk dag/helg vi har hatt :ahappy:

Betty fikk en 1.kval på ble nummer 3 i sin klasse (bak endel hunder som har gjort det sabla bra) med en helt super kritikk. Bikkja mi er både tynn, og muskuløs hun :ahappy: Det er tredje kritikken vi får det på - på rad, så da tror jeg faktisk litt på det :banana:

Strix, som er 5 år gammel og fra Prikken sitt andre kull ble idag Champion, så da var ikke dagen så gæææli likevel.

Så fikk jeg skravlet hull i huet på Siri (sorry Siri, håper ikke du får varige mén :frantics: )

Nope. Lasse av hunder, ting, og lufte bikkjer, så.. legge seg *gjesp*

Edit:

Kritikken lød slik:

Meget god type. Bra hode. Noe runde øyner. Typisk hals. Litt uryddige ører. Kort/muskuløs kropp :banana: Normalt vinklet. Stabile bevegelser.

Synes det var en fin kritkk jeg. Ører og øyner er "bagateller" og ting jeg er fullstendig klar over, så det er slike ting jeg gjør regning med :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg skravlet hull i huet på Siri (sorry Siri, håper ikke du får varige mén :frantics: )

Two of a kind *flir* (er litt usikker på hvem som skravla mest, jeg *fnis*). Veldig hyggelig å skravle med deg da - og tafse litt på Betty :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Two of a kind *flir* (er litt usikker på hvem som skravla mest, jeg *fnis*). Veldig hyggelig å skravle med deg da - og tafse litt på Betty :ahappy:

Tror vi tatlet sånn ca like mye begge to :ahappy:

Det var veldig morro å få tafse på Babs, også :banana: Søte gamle damen, hun skulle vært med meg hjem hun :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det svenskene som tok med seg BIR og BIM, hannhunden som ble BIM ble også champion som han virkelig fortjener. Tispen som ble BIR er bare 10 mnd gammel og er en utrolig nydelig tispe med noe av det flotteste bevegelsene jeg vet om på rasen. Oppdretter til Marco barna som eier henne så da heier man litt ekstra med de såklart :frantics: Nevøen til Marco fikk sin første CK og ble 3BHK :ahappy: Var ufattelig varmt i dag så jeg dro tidlig hjem i dag. Gratulerer til alle fine resultater i dag, blir spennende hvordan det blir i BIS finalen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme, supersliten, solbrent og veldig fornøyd med helgen.

Selvsagt kjempestas med Moby's BIS-veteran på lørdagen. Som alltid uventet og forbausende, men utrolig hyggelig når det sker!

En datter av han ble også champion på utstillingen, også ble begge guttene mine plassert i beste hannhund - så absolutt en hyggelig dag. Tusen takk Siri for proff handling!

I dag var det spesial for oss , så vi har kost oss i Svelvik hele helgen. BIS veteran på Moby igjen, samt 2 beste hannhund. Steikende sol, men deilig i skyggen i dag... (Skulle ha vært der mer!)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er deleier av Villa så tar jeg meg friheten å skrøyter litt!

Villa ny norsk utstillingschampion! Cert, cacib og BIM! :lol::(

Gross ble 2 BHK med reserve cacib,bak Ola som er Int. og dermed får vi CACIB'et :ahappy::D:lol: Så glad er jeg minst :lol:

Gratulerer til alle dere andre også :lol:

Vel hjemme, supersliten, solbrent og veldig fornøyd med helgen.

Selvsagt kjempestas med Moby's BIS-veteran på lørdagen. Som alltid uventet og forbausende, men utrolig hyggelig når det sker!

En datter av han ble også champion på utstillingen, også ble begge guttene mine plassert i beste hannhund - så absolutt en hyggelig dag. Tusen takk Siri for proff handling!

I dag var det spesial for oss , så vi har kost oss i Svelvik hele helgen. BIS veteran på Moby igjen, samt 2 beste hannhund. Steikende sol, men deilig i skyggen i dag... (Skulle ha vært der mer!)

Susanne

Kjempemoro!! GRATULERER!!

Astrid tok med seg Kee-Kee, og oppdretter Jeanette stilte henne, da vi var på vei hjem fra ferie på Rhodos. Og jammen fikk ikke tøtta SUPER kritikk med CERT, CACIB, BIM!!

Der satt stor-certet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kritikken lød som følger: M. bra type, fem. hode, bra ører, utfylte kinn, godt snuteparti, god hals og overlinje. Fin velformet ringet hale. Normalt vinklet, overlinje kunne være strammere. Benføring står i forhold til str. Bev. bra fra siden, litt smal bakfra. Fast form. :ahappy: Er kjempestolt av lille søte basselusken min, og tuusen takk til oppdretter som stilte! :(

Lundii gikk det ikke fullt så bra med, veldig fin kritikk, men vi fikk blått pga tennene.

Kritikken lød: Almost square, pointet muzzle, head in oval shape, stop pronounced, well placed amber eyes, fine lips, ears set high and carried upright, straight frontlegs, straight back, suficcial rear angulation, typical coat. Nice temperament, missing p2 on each side down, and p2 right side up. Moves ok.

Også sa han når han ga meg kritikken og blåsløyfa at han var "Very very sorry, but she is missing the teeth, so.. But you should get them x-rayed to see if the roots are there!" Så jeg tror egentlig han likte henne veldig godt, jeg. Han virket sånn. Og veldig hyggelig å stille for! Skal stille for ham igjen dersom hun skulle finne på å få de derre tennene sine. (Noe jeg ikke egentlig tror, men man må da håpe.) Det var da Walter Schicker fra Tyskland. :D Veldig hyggelig mann! :lol:

Edit: Og grattis til alle de andre som er fornøyde! Og til dere som ikke er fornøyde, det går nok bedre neste gang, og iallefall var det NYDELIG vær. Jeg er blitt skikkelig brun på armene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgens resultater! :D

Og et ekstra stort GRATTIS til VILLAs Championat! Det har vært en lang jakt på det siste certet, og endelig kom det! Hurra! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med alle flotte resultatene! :D

Både med plasseringer, cert, cacib, bir, bim bis veteran osv osv!

NKK Drammen går i glemmeboka for min del, med en andreplass med hp på Fredrik som beste resultat :ahappy:

Spesialen dagen etter var heller ikke noe å rope hurra for, men Fredrik fikk iallefall ck(og kom på plassen bak certet, igjen), Oliver vant klassen sin og ble 2bhk valp og Eros ble nummer 2 i åpenklasse..

Litt bilder er alltid obligatorisk!

Fredrik 11 mnd:

31761_451569830224_723220224_6140544_1481885_n.jpg

30861_451882870224_723220224_6152772_803603_n.jpg

Oliver 6 mnd:

31761_451569785224_723220224_6140540_7122241_n.jpg

Gross:

30861_451886775224_723220224_6152953_7897319_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...