Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Drammen


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Nå var ikke dette her NKK Drammen ettersom at Saga er valp, men vi hadde spesial rett ved siden av og Saga ble BIM-valp av totalt 4 tisper med kanon kritikk :frantics:

I morgen skal vi ned å kikke på lapphundene som skal stilles der, da må jeg huske å smøre meg tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en knallhyggelig dag rundt toller-ringen. Jeg stilte kun fôrtispa mi, som debuterte i Unghund i dag. Den ellers så pelsrike jenta hadde for anledningen lagt igjen all underull hjemme, og i tillegg til å være litt for stor for dommerens smak, ble hun derfor plassert som 1AUK 4AUKK.

Den flotte finske hannhunden SE U(U)CH Nitric Fox Approved som var på besøk hos sin kjære og deres 6 uker gamle valper slo til og tok hannhund-certet i tillegg til både CACIB og BIR. Dermed kan han titulere seg med NUCH også. Moro!

BIM for dagen ble Tollergrenda's Knightlike Tinka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er deleier av Villa så tar jeg meg friheten å skrøyter litt!

Villa ny norsk utstillingschampion! Cert, cacib og BIM! :ahappy::banana:

Wee! :frantics::ahappy::banana: :banana:

Vi har hatt en knallhyggelig dag rundt toller-ringen. Jeg stilte kun fôrtispa mi, som debuterte i Unghund i dag. Den ellers så pelsrike jenta hadde for anledningen lagt igjen all underull hjemme, og i tillegg til å være litt for stor for dommerens smak, ble hun derfor plassert som 1AUK 4AUKK.

Den flotte finske hannhunden SE U(U)CH Nitric Fox Approved som var på besøk hos sin kjære og deres 6 uker gamle valper slo til og tok hannhund-certet i tillegg til både CACIB og BIR. Dermed kan han titulere seg med NUCH også. Moro!

BIM for dagen ble Tollergrenda's Knightlike Tinka.

Gratulerer med NUCH :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat inn døra etter å ha vært ringsekretær, men må jo få skryte av at X'ens pappa ble BIR og X'ens mamma ble BIM og BIS4 veteran! (X'en selv lå hjemme og irriterte seg sikkert ikke like mye som meg over at det ble dommerbytte...)

Flere fine sonen-berner-resultat kommer når eier er vel hjemme, og skal få sprekke juballongen selv :frantics:

Edit: Tikket inn BIS-resultat, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske flotte resultater da, grattis til alle sammen :ahappy:

...har jeg hatt en VELDIG :banana: "dame" på tlf og fått tillatelse til å sprekke nyheten siden hun ikke kommer seg på nett selv før imorgen.

"Bølge-puddel-pelsede" sjæffisen til Margrete, Juta, ble BT-3 med cert og R-CACIB idag. Og siden BT-1 er INT og BT-2 er veteran, blir Juta's R-CACIB til CACIB, hurra :ahappy: Grattis så mye :frantics:

Tenker det blir bittelitt feiring i det Margrete'ske hus idag jeg :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Up'n downs for vår del i dag. Arisen fikk ren rød uten noe mer. Ibux (tispa jeg skal vise frem til første valpekull) vant åpen klasse :frantics::ahappy:(For de som ikke vet så pleier det å være noen og 20 hunder i åpen klasse flat, og ofte en haug som står for championatet) i beste tispeklasse havnet hun bak 2 championer og en veteran, desverre var den ene championen bare SE UCH - dermed en plass bak certet :ahappy: Alle som har store raser vet jo hvor vanskelig storcertet kan være, så den var kjedelig. Men men - bare å fortsette med prøvinga!

Ellers tok det familiære BIR, BIR Veteran, BIR Oppdretter og BIR Avlsklasse. Om noen vet hvordan det gikk med dem i BIG/BIS setter jeg pris på oppdatering :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gross ble 2 BHK med reserve cacib,bak Ola som er Int. og dermed får vi CACIB'et :ahappy: :ahappy: :banana: Så glad er jeg minst :banana:

Juhuuuuu :banana: Hottie sender STORE grattis til sin "favoritt" bulldozer :blink:

Jaaaa, nå er Villa også Champion! :hyper::wub: :wub:

Grattis så mye :wub:

Fikk lov å sladre for SusanneL også, som vant BIS-veteran med Moby :frantics:

Åååå, så morro. Jeg eeelsker velholdte veteraner. Grattis :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS til alle med såååå flotters resultater !! Jeg tar bølgen :hyper:.

"Bølge-puddel-pelsede" sjæffisen til Margrete, Juta, ble BT-3 med cert og R-CACIB idag. Og siden BT-1 er INT og BT-2 er veteran, blir Juta's R-CACIB til CACIB, hurra :ahappy: Grattis så mye :frantics:

Og ikke minst - på kritikken fikk hun også at hun hadde en meget velstelt pels :)

Gross ble 2 BHK med reserve cacib,bak Ola som er Int. og dermed får vi CACIB'et :banana: :banana: :banana: Så glad er jeg minst :wub:

Gratulerer til alle dere andre også :blink:

Å, fineste Gross det :wub:.

Fikk lov å sladre for SusanneL også, som vant BIS-veteran med Moby :ahappy:

Dæsken så morsomt :wub:. Grattis SusanneL :wub:. Det var morsomt å stille gamlefar i ringen tidligere i dag også :hmm:.

For vår del var det vel ikke helt vår dag... Willy ble nr 3 i åpen klasse uten CK - han var for lang i kroppen for dommeren, og skulle hatt bedre frambeinsbevegelser. Det fortsatte jo også med at pappa Boss "bare" ble 3. BHK. Gamle Lotta's barnebarn Diem (Precieux Bijou Carpe) ble BIR og 4. BIG :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er deleier av Villa så tar jeg meg friheten å skrøyter litt!

Villa ny norsk utstillingschampion! Cert, cacib og BIM! :ahappy::banana:

Endelig! Gratulerer så mye til både deg og Caroline :hyper:

Fantastiske flotte resultater da, grattis til alle sammen :wub:

...har jeg hatt en VELDIG :banana: "dame" på tlf og fått tillatelse til å sprekke nyheten siden hun ikke kommer seg på nett selv før imorgen.

"Bølge-puddel-pelsede" sjæffisen til Margrete, Juta, ble BT-3 med cert og R-CACIB idag. Og siden BT-1 er INT og BT-2 er veteran, blir Juta's R-CACIB til CACIB, hurra :banana: Grattis så mye :frantics:

Tenker det blir bittelitt feiring i det Margrete'ske hus idag jeg :wub:

Heia Juta! Gratulerer så mye! :blink:

Fikk lov å sladre for SusanneL også, som vant BIS-veteran med Moby :ahappy:

Du verden, heia sonenhunder! Gratulerer så mye til SusanneL og Moby også :wub:

Gratulerer også til alle andre med gode resultater og til alle som er fornøyde! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Grattis med Juta!

Grattis med Villa!

Grattis med Gross!

Grattis med Moby!

...og grattis til alle som er fornøyd med dagens resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...