Kitano Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Utrolig enkelt valg: Alaskan malamute.
Meg Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Er det noe tvil? Hentet fra google en skikkelig showhusky- 20 cm løssnø hadde nok ikke vært så enkelt for den å brøyte i mange mil.. (foran sleden..)
Marianne&Java Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 en skikkelig showhusky- 20 cm løssnø hadde nok ikke vært så enkelt for den å brøyte i mange mil.. (foran sleden..) Men nå handler jo denne tråden KUN om utseende da, så det er vel en diskusjon man kan ta et annet sted.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for peneste rase jeg, men Afghansk mynde og saluki er høyt på lista ihvertfall
Meg Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Men nå handler jo denne tråden KUN om utseende da, så det er vel en diskusjon man kan ta et annet sted.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for peneste rase jeg, men Afghansk mynde og saluki er høyt på lista ihvertfall det er jo fordi folk velger etter utseende vi får sånne huskyer som ikke har de egenskapene en trekkhund trenger.
Marianne&Java Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 det er jo fordi folk velger etter utseende vi får sånne huskyer som ikke har de egenskapene en trekkhund trenger. Jeg veit og jeg er igrunn enig, men jeg tror ikke akkurat at de som skriver i den tråden her faktisk kommer til å kjøpe seg showhusky - selvom de syns det er den peneste rasen
MiO Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2010 Kun på utseende? Og ikke noe annet. Ok. Da er det flere som jeg liker utseendet på, ja Collie Saluki Afghansk mynde Bullmastiff eller engelsk mastiff Australian shepherd Fransk bulldog whippet
Ananas Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2010 Dette er min favoritt <3 Min deilige Alaskan Malamute Tuunbaq Ellers endrer favorittene seg ganske ofte, for tiden er det: American Akita Bearded collie Belgisk fårehund, Laekenois Boerboel Kerry blue terrier Tysk jaktterrier Airedale terrier Weimaraner Også er drever valpen til naboen nusselig:) Litt forskjellig med andre ord;)
Mardina Skrevet 14. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2010 Airedale terrier selvfølgelig, dette er min kjære Dina Afghansk mynde Amstaff Basenji Beauceron Blodhund Border terrier Bouvier des flandres Clumber spaniel Dalmatiner Epagneul pont-audemer Glatthåret fox terrier Gordon setter Alaskan Malamute Irsk terrier Kerry Blue terrier Sealyham terrier Dette er noen av favoritten i hvert fall. Fikk ikke lastet opp alle bildene jeg hadde... Masse fine hunder ja....
jma Skrevet 14. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2010 Kun pga utseende? det må bli enten en liten bully/hybrid amerikansk bulldog. som ikke har så veldig inntrykt nese. gjerne med litt farge. eller pittbull eller staffordshire bullterrier eller boerboel men jeg kommer jo ikke bort fra presaen da..
meika Skrevet 14. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2010 Alaska klee kai i toy str, uten tvil! Googlebilde Ellers er det jo Bichon Frisè so mejg aldri kommer til å slutte å elske tiltross for 12 år med "helvette" Googlebilde... igjen Og Papillon, Am. pitbull, Amstaff og Rottis!
Cleo's mamma:) Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2010 Jo større jo bedre. New foundlander, pyrineer, samojed, leonberger, berner sennen, Jo større med masse masse pels er så utrolig fasinerende og vakkert! Men vakreste hunden av alle, var en labrador retriver kalt "Nøffe" pappan hans var på ekanubas forsekker:) Hadde de nydeligste brune øyne, var stor og må vel innrømme han var overvektig. 'Har også fått han tegnet:) Nydelig:)
HeleneFS Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2010 *kremt* jeg valgte vel rase etter utseende, hehe.... jeg har alltid vært svak for cairn, jeg leste om den for å forsikre meg om at den passet mitt behov og da ble jeg enda mer overbevist. Jeg liker størrelsen og det rampete/bustete uttrykket. bilde er lånt av kennel passa på, oppdretter til min kommende valp På en god nr to kommer helsvart riesen, de er så nydelige!
MegaMarie Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 En Siberian Husky fra show linjer En show Austrailian Shepherd (Lånt av bloggen til Caroline) En rød og hvit Basenji (Bildet lånt fra Kingwanas)
Guest Michellus Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Akita, rød og brindle Smiling sammy Eurasier Engelsk mastiff Så mange fler, så lite tid å finne fram En vakker dag kommer jeg til å eie en eller alle av disse nydelige boffene med kjæresten Men må si at akita er kjærligheten i mitt liv :P :P
Kajsa95 Skrevet 7. November 2010 Rapporter Skrevet 7. November 2010 Jeg liker best Dansk Svensk Gårdshund og Jack Russell Terrier utseende messig da Korthåret jack russell terrier Dansk svensk gårdshund Pomeranian Får ikke til å legge inn bilde så det blir ingen .
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar