Anette Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 (endret) Navn: NUCH All Trade Crimson Delight - "Amiga" Rase: Welsh Corgi Cardigan Født: 30.03.2010 Farge: Brindle Trenes i blodspor. ---------------------------- Etter en 18 timers dag og 4 flyturer var vi kommet oss hjem! Hun løp rett bort til samboeren og begynte å leke. Hun har enda ikke fått et navn, men vi prøver oss litt rundt. Inatt så sov hun i lukket bur med toppen åpen ved siden av senga. Hylte når hun måtte tisse kl 3 og lot henne tisse på avis. Også sov hun til 6 hvor vi stod opp og lekte osv. stor fornøyd med gull klumpen Endret 28. April 2012 av AnetteH oppdatert info og bilde Siter
Silje Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Tråden er flyttet til "Min hund". Ønsker du å endre overskrift rapporterer du første posten så vil en moderator fikse det. Moderator Silje Siter
[email protected] Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Så nydelig! Gratulerer såå mye med valp Siter
simira Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Nydelig farge! Hva med Fakira? Min kjæres besteforeldre hadde to corgier som het Fanny og Frida. Tittet litt på dine tidligere innlegg, for å finne ut hva slags rase hun er. Og det er ikke mer enn to mnd. siden du sa at du ikke fikk ha hund der du bodde. Hva skjedde? Uansett, lykke til med lille-trollet! Siter
Sasha&Kiara Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Så nydelig, gratulerer med valp Siter
Tuskelusken Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 For en herlig valp! Corgier er noe for seg selv, altså! Siter
Anette Skrevet 1. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Nydelig farge! Hva med Fakira? Min kjæres besteforeldre hadde to corgier som het Fanny og Frida. Tittet litt på dine tidligere innlegg, for å finne ut hva slags rase hun er. Og det er ikke mer enn to mnd. siden du sa at du ikke fikk ha hund der du bodde. Hva skjedde? Uansett, lykke til med lille-trollet! Det ordnet seg sånn med at jeg skal flytte sørover til Tønsberg og bor et år med min mor og får fullført fagbrevet. Og da passet det at vi fikk valp nå. Både samboern og jeg har fri frem til midten av juli og da skal vi bytte litt på å passe på. Samt hun får jo bo med vår pensjonerte Border collie. Vi har også kommet fram til et navn! Amiga ble det Siter
SCRM Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Så søt.. Kjenner jeg får lyst på valp igjen når jeg ser såå fine valper overalt, men det får bare vente.. Hvilken rase er det?? Siter
Anette Skrevet 1. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Så søt.. Kjenner jeg får lyst på valp igjen når jeg ser såå fine valper overalt, men det får bare vente.. Hvilken rase er det?? Welsh Corgi Cardigan Siter
roxie88 Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Så fiiiin! Smelter helt av blikket hennes Siter
Anette Skrevet 14. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2010 Oppdaterer med litt bilder av gullet Prøvde å ta et bilde av henne i helfigur, etter maaange forsøk så ble det sånn: Deretter ser vi litt skeptisk på mor og far som løper rundt Virkelig.... mer bilder? Og til slutt lille linselusa, hun elsker å komme helt inn i linsa: Siter
turbogutten Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 All Trade hundene er så herlige, elsker gemyttet dems og ser ikke ut som at deres hund er noe verre Så faktisk på valp derfra selv når jeg tittet på rasen Siter
Anette Skrevet 16. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Lille klump ble løpt over/på av en kjempesvær hund igår kveld,samt eieren til denne hunden plukket henne opp (uten at jeg rakk og løpe til å si nei...) og amiga sprellet of alt boms i bakken :/ Var hos veterinæren idag og alle lemmer og bevegelige ting så i orden ut. Litt ute av seg er hun og fikk også vaksiner. Men i morgen skal vi møte Valpis for å skjønne at ikke alle store hunder er slemme og løper deg ned. Må nesten legge med hennes herlige sovestil: Siter
Anette Skrevet 17. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Pullin humanz are so hardz.... Satte like godt samboeren i bur jeg.... Im cute Siter
Marianne&Java Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Lille ansiktet sitt dah En av de søteste valpene jeg har sett altså! Siter
ToneS Skrevet 28. Juni 2010 Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Gratulerer med valp, og lykke til videre! Så ufattelig søt da Siter
Anette Skrevet 28. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Takker, hun er ekspert i å leke sjarmørklump ;-) Det tok nesten en time å få ut all sanden etterpå, men hvem klager når hun storkoste seg i en time på stranda Kopierer alt borderen gjør: Hun ventet pent på at Foxi hentet vannapporten for å så stjele den når den kom på land, vannapporten mistet vi så etter rundt 20 kast og den seilet flott imot tønsberg helt alene Slitne jenter som har løpt på jordet: Kongen av sandhaugen: Kan ikke klage på farta Sånn nok bildespam for idag, nå skal vi gå kveldstur :-) Siter
Recommended Posts