Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurovision song contest 2010


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Det er befriende å ikke høre på gnålet til Synnøve Svabø i år...

Enig i det, men det er søren meg ikke mere befriende å høre på årets programledere gitt. Mulig jeg er litt urettferdig her, men dette er ikke noe spektakulært show akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Her er det spanske forstyrrelsesinnslaget, forresten.

*ler* jeg så på det med ett halvt øye og jeg trodde faktsik det var han "tvillingen" som dukket opp som var forstyrrelsen :icon_redface:

Det er befriende å ikke høre på gnålet til Synnøve Svabø i år...

Savner henne jeg da :wub:

Viste ikke at vinneren av JR.MGP i tyskland kom til de voksene sin MGP finale? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor Moldova-fyrene jukka som om de var 13 måneder gammel labradorhannhund som fant ei høyløpsk tispe????

Du vet det er vår og aaaltfor lenge siden sist når det faktisk ikke skal mer til før du blir horny liksom. :icon_redface::wub: :wub: (Ja, jeg snakker om meg selv...)

Det er befriende å ikke høre på gnålet til Synnøve Svabø i år...

Ahh! Visste det var et eller annet som gjorde det lettere å se på i år. Jeg tenkte kanskje det var sangene som var litt bedre, men det er sikkert fordi hun ikke er der. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Synnøve Svabø var morsom jeg. Både hun og Jostein Pedersen burde kommentere MGP :icon_redface:

Jeg er delvis enig, men hun kunne roet seg litt i fjor..

Men du så gøy å se det tyske innslaget - hun KOSER seg på scena, hun! Ikke helt ESC-sang, mer hit 40, men fengende og søt, og hun KOSER seg på scenen, det er så viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Synnøve Svabø var morsom jeg. Både hun og Jostein Pedersen burde kommentere MGP :icon_redface:

Enig!

Jeg syns faktisk den til Tyskland er ganske kul jeg :wub:

Enig!

Jeg vurderer å stemme på russland :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tyskland var bra syns jeg også :icon_redface:

Men jeg fikk litt "Rosa helikopter følese", bare ikke den sangen, men samme jenten *ååååh irriterer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også S S VAR morsom, men for mitt vedkommende er hun gått ut på dato for lenge siden. Fornye seg litt er cluet her tenker jeg, ikke kjøre på i god gammal stil som vi, iaf jeg, lo av for 10 år siden.

Men nå er jeg jo litt merkelig jeg da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg fikk litt "Rosa helikopter følese", bare ikke den sangen, men samme jenten *ååååh irriterer meg*

Flir, da tenker jeg med en gang på Det store korslaget og han derre...som vant norsk MGP for noen år siden...og deres fremføring av det rosa helikopteret, dødsbra :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...