Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurovision song contest 2010


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna

blinka jeg, eller klarte NRK å skjule det? Jeg fikk ikke med meg at det skjedde!

Island har en BRA sang, og godt å se at ikke alle sangere må være top model-deltagere, at det kan være viktig å ha en god stemme og scenetrygghet (som jeg synes denne dama har).

VG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinka jeg, eller klarte NRK å skjule det? Jeg fikk ikke med meg at det skjedde!

Island har en BRA sang, og godt å se at ikke alle sangere må være top model-deltagere, at det kan være viktig å ha en god stemme og scenetrygghet (som jeg synes denne dama har).

Det var lett å gå glipp av, men det kom en fyr springende inn og begynte å danse sammen med danserne før han ble jagd av scenen av sikkerhetsfolk. Var veldig fort over, så lett ¨å gå glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for at du skal rekke å studere alle elementene - klær, mimikk, sangstemme, melodi, instrumenter, utstråling.

Hvor lang tid trenger man egentlig på seg til å fastslå at franskmannen trenger dansetimer, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alle som ikke fikk med seg mannen (inkludert meg) bør teste seg selv med denne testen.

Shit, den så jeg ikke!

Her er det spanske forstyrrelsesinnslaget, forresten.

Oppvarminsband til fotball VM??

Ja, de sa jo det at det er Frankrikes heiasang til fotball-VM. Og jeg kjenner at jeg blir provosert over at det tar ESC så lite seriøst at de sender noe slikt, og ikke arrangerer en korrekt finale med ulike låter - for JEG tar nemlig ESC særdeles seriøst. Frankrike skulle vært diska!

Men jeg tror Romania kan få mange poeng, det er noe fengende ved denne, selv om jeg synes dama ser litt botox ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg ELSKET russland sin sang! Ser for meg en gjeng slitne, unge menn som sitter rundt et bål og fryser, utkjørte av ukesvis med geriljakriging mot en overlegen fiende i russlands fjell! Tragisk og dramatisk og litt rar- me liiiikes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...