Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurovision song contest 2010


Monab88

Recommended Posts

Her kan vi snakk litt løst og fast om årets mgp. :icon_redface:

Hvem er din favoritt? Hvem liker du absolutt ikke? Hvordan synes du Didrik klarte seg i kveld? Hvilken plass tror du Norge kommer på?

Jeg synes Didrik hadde en kjedelig opptreden, men håper vi kan greie en topp 7 plassering!

Forøvrig går min stemme til Danmark, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Jeg liker denne her jeg, kypros sin! Didrik synes jeg sang veldig dårlig, han hørtes fryktelig nervøs ut, og ble veldig flat i stemmen. Det kom seg litt på slutten da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didrik startet litt surt og nervøst, men han kom seg betraktelig, og han klarte for første gang å gi meg gåsehud og frysninger - og jeg er kresen med hvem som får gåsehud av meg...

Moldova - de bør være flau over seg selv...

Litt usikker på favoritt, jeg likte Litauen og Nederland som ikke er i finalen - men jeg liker Danmark, jeg har sansen for Spania, men det er mange igjen. Jeg har ikke hørt den tyske, men mange sier den er bra.

Men foreløpig synes jeg Alexander Rybak har det beste nummeret... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Spania og Tyskland sine bidrag er ganske bra, og er halveis optimistisk på Diddern, selv om det kanskje ble litt kjedelig. Tipper hun med dryppesangen kommer til å gjøre det bra ihvertfall, selv om jeg ikke er noen tilhenger av typen musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Moldova! Herlig freaky østeuropeisk eurovisionmateriale på sitt beste! :wub:

Mr. Solli-Tangen virket nervøs, og sangen er jo ganske kjedelig. Men ellers ok. Synes litt synd på ham som har fått så mye pepper for manglende uttale av t'ene i heart, for nå var t'ene jammen meg på plass! :wub:

Men foreløpig synes jeg Alexander Rybak har det beste nummeret... :icon_redface:

Enig! :wub:

Og er enig med Garmen i at dryppesangen sikkert gjør det bra, selv om den var kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiii, jeg var sikker på at fyren fra Serbia var ei dame :icon_redface: Jeg er tilhenger av Goran Bregovic, så sangen fikk en liten pluss i margen der, men ellers syns jeg den var litt gørr. "Balkan Balkan Balkan" :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Iiiiii, jeg var sikker på at fyren fra Serbia var ei dame :wub: Jeg er tilhenger av Goran Bregovic, så sangen fikk en liten pluss i margen der, men ellers syns jeg den var litt gørr. "Balkan Balkan Balkan" :wub:

Den skulle hatt -12 poeng! *grøsse*

Likte Belgia jeg, tydeligvis alene om det. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Uuuuuh, nå kommer sommerfuglene :icon_redface: Lurer på hvem som fant ut at det var en kul greie jeg :wub:

*ler* det var nesten verdt at jeg ikke har sett noen av semifinalene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en sånn sommerfuglkjole! Må være veldig praktisk når man skal bevege seg i menneskemengder f,eks!

Ja for da kan man jo bare flakse over dem :icon_redface:

Er det bare meg som ser for meg pocahontas springe rundt i skævven når dama fra irland synger? Venter litt på at ekorna og småspurven skal bli med og synge :wub: Skjønt, hun har en flott stemme da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark får sisteplassen av meg, jeg kan dessverre virkelig ikke fordra den sangen og jeg gråt nesten en tåre når de kom videre.. hehe. Min favoritt er uten tvil Tyskland. Ble litt nervøs for Didrik sine vegne på begynnelsen av sangen, men han tok seg godt inn :icon_redface: Håper på topp 5 plassering jeg da for han sin del, men tror og håper at Lena fra Tyskland vinner. Ellers er det som vanlig mye spesielt og like morsomt å se på vært år :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...