sham Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Tørr jeg nevne at TonjeRA og jeg var i en STOR inngjerdet "hundepark" i dag En nabo av meg har gjerdet inn en god del for trening av fuglehunder Der er det høyt gjerde rundt hele og hundene kunne løpt løs hele natta om de ville. Kan jo høre med han, hvis folk syntes det kan være en ide...? Ja det kan jo være noe Kan du (eller moren din ) høre med han da? og går det ann å grille der evt?
armagnac Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Ja det kan jo være noe Kan du (eller moren din ) høre med han da? og går det ann å grille der evt? Skal få hørt med han Så kan sikkert jeg og Tonje gå bort med grillen vi har hjemme, slik at vi kan bruke den
Maren Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 kanskje vi vil være med, men det koster 600 kr for tog billet tur retur, så jeg vet ikke helt hvor mye penger jeg har til buss videre da.
Maren Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 kanskje vi vil være med, men det koster 600 kr for tog billet tur retur, så jeg vet ikke helt hvor mye penger jeg har til buss videre da.
armagnac Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 kanskje vi vil være med, men det koster 600 kr for tog billet tur retur, så jeg vet ikke helt hvor mye penger jeg har til buss videre da. Hvis du kommer deg til Askim, kan vi sikkert få fiksa det på en måte
Maren Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 skal nok klare det ja, men enten må jeg hjem igjen på kvelden eller så får jeg sove under stjerne og håpe det ikke regner
sham Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Oh no... Ser ikke ut som jeg har telt heller :s haha (eller morra mi) men hun skal sjekke.. hvis ikke får jeg spørre om jeg kan låne av noen andre
armagnac Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Oh no... Ser ikke ut som jeg har telt heller :s haha (eller morra mi) men hun skal sjekke.. hvis ikke får jeg spørre om jeg kan låne av noen andre teltet vårt har 3 rom, så dere kan jo se på det, men ikke noe innertelt i den midterste delen
sham Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Jippi, hun har kanskje alikevell... Veldig lite, men funker sikkert
armagnac Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Den helgen vi tenkte på skal Atle (eieren av hundegården) ha stort selvskap, bryllupsjubileum eller noe... Så dere får enten komme med forslag om ny dato, eller ett annet sted Vi har også den breømte "tuneflua" rundt de tider, men har ikke merket noe til den ennå Edit: Eventuelt høre om vi kan telte der selv om han feirer det derbryluppet For vi er jo ikke på gården hannes uansett
sham Skrevet 18. Juni 2010 Rapporter Skrevet 18. Juni 2010 Den helgen vi tenkte på skal Atle (eieren av hundegården) ha stort selvskap, bryllupsjubileum eller noe... Så dere får enten komme med forslag om ny dato, eller ett annet sted Vi har også den breømte "tuneflua" rundt de tider, men har ikke merket noe til den ennå Edit: Eventuelt høre om vi kan telte der selv om han feirer det derbryluppet For vi er jo ikke på gården hannes uansett hm... Ja... jeg har veldig lyst neste helg da.. (hvis ikke det regner) Hva syntes dere andre da?
Vimsan Skrevet 18. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2010 Jag röstar för helgen efter det, eftersom jag ska få en ny familjemedlem som jag gärna vill ska hinna bli lite trygg först. Låta lillegutt lära känna både mig och Leo innan vi drar ut på sånn övernattningstur. Vill liksom inte stressa fram. Därför röstar jag på helgen efter den vi egentligen tänkt på. Då får jag i alla fall lugn tid med valpen i 2 veckor innan. Men ja, det var bara mig haha. Vad med er andra?
TonjeRA Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 jeg stemmer fortsatt for førstkommende helg jeg...fra fredag til lørdag... Vi har planer om å dra til trøndelag på lørdagen...
sham Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 jeg stemmer fortsatt for førstkommende helg jeg...fra fredag til lørdag... Vi har planer om å dra til trøndelag på lørdagen... Jeg og (altså ikke Trøndelag på lørdag altså )
TonjeRA Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Jeg og (altså ikke Trøndelag på lørdag altså ) Skal få noen til å ringe og høre med han i morra Håpe det går i orden, så tar vi med en grill dit
sham Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Skal få noen til å ringe og høre med han i morra Håpe det går i orden, så tar vi med en grill dit Så bra Hvis det ikke går så finner vi et annet sted vettu masse skoger i Østfold
TonjeRA Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Så bra Hvis det ikke går så finner vi et annet sted vettu masse skoger i Østfold Ja, er det noe vi ikke har manke på her, så er det skog
sham Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Ja, er det noe vi ikke har manke på her, så er det skog :wub: Hva med Siri da? Skal hun bli med? Orker ikke å sjekke om hun har skrevet i tråden før
TonjeRA Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Tror ikke hun skal være med...har hvertfall ikke hørt noe... Men kan jo selvfølgelig høre med henne...
sham Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Tror ikke hun skal være med...har hvertfall ikke hørt noe... Men kan jo selvfølgelig høre med henne... Ja hun hadde vel kanskje sagt ifra hvis hun skulle være med Men vi kan jo spørre henne for sikkerhetskyld
sham Skrevet 21. Juni 2010 Rapporter Skrevet 21. Juni 2010 Har dere hørt med han eller? Gleder meg kjempe myyyyye Edit: Kan hende jeg tar med meg en boxer tispe også? Går det bra? Skal kanskje passe henne se hehe
armagnac Skrevet 21. Juni 2010 Rapporter Skrevet 21. Juni 2010 Har dere hørt med han eller? Gleder meg kjempe myyyyye Edit: Kan hende jeg tar med meg en boxer tispe også? Går det bra? Skal kanskje passe henne se hehe Nei, har ikke fått hørt med han i dag Må gjøre det i morra efta i steden Ta med deg så mange hunder du vil du Da har vi omsider fått snakket med Atle som eier det "hundejordet" vi tenker å telte i Det var helt i orden Håper det kommer mange som vil telte, la hundene leke, mens vi griller, prater og koser oss masse
TonjeRA Skrevet 23. Juni 2010 Rapporter Skrevet 23. Juni 2010 KRISE!!!! Masse tuneflue her i bygda nå!!
armagnac Skrevet 23. Juni 2010 Rapporter Skrevet 23. Juni 2010 KRISE!! Masse tuneflue her i bygda nå! Ja WARNING WARNING!! Enten bør det utsettes til senere i sommer, eller finne et sted uten denne h*****s flua
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar