Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehelg i Østfold

Vimsan

Recommended Posts

Skrevet

Ja så länge det blir på ett ödeställe så är väl inte kraven så stora på vart i östfoldområdet.

Är bra det att jag inte har bil så ... vore fint om vi i så fall kunde sitta på med någon.

Vi glädjer oss :getlost:

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi skal nok alltids få plukka deg opp, Jasmine...:)

Noen som har funnet ut noen fine plasser? :lol:

Så bra :D

Jag tror "Sham" skulle fråga en vän om förslag på ställe.

Annars är det bara Isegran som står på förslagslistan än så länge...

Tror nog att alla ni har bättre koll på ställen än mig :whistle:

Skrevet

Så bra :D

Jag tror "Sham" skulle fråga en vän om förslag på ställe.

Annars är det bara Isegran som står på förslagslistan än så länge...

Tror nog att alla ni har bättre koll på ställen än mig :P

Ja har ikke fått spurt enda, men skal finne det ut :D prøve iallefall :) Gleeeeder meg :P

Skrevet

Kom på at jeg har lovet å passe en hund den dagen/natta, så håper det går bra om jeg tar med meg en hund til :innocent: (en spansk vannhund)

Skrevet

Det går nok bra, Camilla! :D

Så bra :D Han er snill, men litt skeptisk :D

Bare kos med flere hunder :D Gleder meg alt :innocent: og håper virkelig vi får knallvær :banana:

Så bra :D er han som var med når vi var ved Tomb en gang :)

Jeg gleder meg kjempe mye jeg også.. Bare finne sted (og telt) så blir det bra :D

Skrevet

Så bra :D Han er snill, men litt skeptisk :D

Så bra :D er han som var med når vi var ved Tomb en gang :D

Jeg gleder meg kjempe mye jeg også.. Bare finne sted (og telt) så blir det bra :innocent:

Aha den ja :banana:

Har du funnet no egnet sted til oss?? Eller skal jeg også sjekke litt rundt :)

Skrevet

Aha den ja :D

Har du funnet no egnet sted til oss?? Eller skal jeg også sjekke litt rundt :banana:

hehe jeg er tydeligvis litt treg :) Jeg skal sende meld å høre jeg, men hør gjerne rundt du også :innocent:

Skrevet

hehe jeg er tydeligvis litt treg :banana: Jeg skal sende meld å høre jeg, men hør gjerne rundt du også :innocent:

Er masse skog rundt her hjemme :D Skal tusle litt rundt i skogen å se jeg :)

Skrevet

Er masse skog rundt her hjemme :D Skal tusle litt rundt i skogen å se jeg :banana:

jaa :innocent: Skal sjekke jeg også :)

Skrevet

kan vi ikke ha øyne og ører åpne i forhold til steder alle sammen? :lol: så tar vi en felles avgjørelse når det nærmer seg...:lol:

Skrevet

kan vi ikke ha øyne og ører åpne i forhold til steder alle sammen? :D så tar vi en felles avgjørelse når det nærmer seg...:lol:

Kan vi gjøre vettu :D

Har truffet Jasmine og Leo i dag :lol: Kjempe hyggelige begge to :D

Skrevet

Tørr jeg nevne at TonjeRA og jeg var i en STOR inngjerdet "hundepark" i dag :lol: En nabo av meg har gjerdet inn en god del for trening av fuglehunder :lol: Der er det høyt gjerde rundt hele og hundene kunne løpt løs hele natta om de ville.

Kan jo høre med han, hvis folk syntes det kan være en ide...?

Skrevet

Tørr jeg nevne at TonjeRA og jeg var i en STOR inngjerdet "hundepark" i dag :D En nabo av meg har gjerdet inn en god del for trening av fuglehunder :lol: Der er det høyt gjerde rundt hele og hundene kunne løpt løs hele natta om de ville.

Kan jo høre med han, hvis folk syntes det kan være en ide...?

KNALL BRA!!! :D Den plassen likte jeg altså! :lol:

Skrevet

KNALL BRA!! :D Den plassen likte jeg altså! :lol:

Da får jeg se om jeg tørr å snakke med han :lol: Ellers får jeg få noen til å ringe for meg :D

Skrevet

må være mer enn 2-3 mål vel?? :S Nei, jeg aner ikke jeg altså...:lol: Flott er det hvertfall der...:D

Du får høre om mamma kan ringe han å høre! :lol: Regner med det er null problem...:D

Skrevet

må være mer enn 2-3 mål vel?? :S Nei, jeg aner ikke jeg altså...:lol: Flott er det hvertfall der...:D

Du får høre om mamma kan ringe han å høre! :D Regner med det er null problem...:D

ja høre med mamma eller mormor :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...