Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehelg i Østfold


Vimsan

Recommended Posts

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

hmm...eller vi kan utsette det... Så får jeg vært hjemme når vi får besøk fra trøndelag...:banana: hehe... er ledig de fleste andre helger i sommer...:ahappy:

Neida, samme for meg altså...:whistle: dere får bestemme, jenter! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje jeg vet om et sted.. Liten sjangs for at det kommer noen der på kvelden.. men det er ikke laaaaangt inn i skogen da :flowers:

Hva syntes dere andre? Finne et nytt sted eller utsette det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje jeg vet om et sted.. Liten sjangs for at det kommer noen der på kvelden.. men det er ikke laaaaangt inn i skogen da :flowers:

Hva syntes dere andre? Finne et nytt sted eller utsette det?

Hvordan er det å hund som er døv der da?? :banana: Blir eventuelt ca 3 ukers utsettelse her hjemme + - den varer i max 3 uker denne fluedritten :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempe lyst til å ha hyttetur i morgen altså :flowers: hehe

Jeg hørte med enn venn av meg og hun var litt usikker på hvor vi kunne være. Tenkte jeg skulle sjekket det stedet jeg snakket om etter jobben i dag.. (slutter rundt 21.30)

Men hva har dere mest lyst til? :banana:

Og det koster vel evt. mye for å leie et sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempe lyst til å ha hyttetur i morgen altså :banana: hehe

Jeg hørte med enn venn av meg og hun var litt usikker på hvor vi kunne være. Tenkte jeg skulle sjekket det stedet jeg snakket om etter jobben i dag.. (slutter rundt 21.30)

Men hva har dere mest lyst til? :flowers:

Og det koster vel evt. mye for å leie et sted??

Er det i nærheten av Moss eller Råde Camilla? Samme for meg hvor vi er, så lenge vi slipper flua :whistle: Har ikke råd til å betale noe slik leie nå i hvertfall :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i nærheten av Moss eller Råde Camilla? Samme for meg hvor vi er, så lenge vi slipper flua :banana: Har ikke råd til å betale noe slik leie nå i hvertfall :flowers:

Er i Råde det jeg tenker på :whistle:

Jeg har heller ikke råd til å leie nei.. Er jo såpass mye skau i Østfold så vi finner vel et sted.. men været da? hm.. Og skal LivetmedLeo bli med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Råde det jeg tenker på :banana:

Jeg har heller ikke råd til å leie nei.. Er jo såpass mye skau i Østfold så vi finner vel et sted.. men været da? hm.. Og skal LivetmedLeo bli med??

Råde er ikke lange biten fra verken Særp. eller Sjetve :flowers: Ikke er det flue der heller vel :ahappy: Regner med Jasmin blir med ja :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da sjekker jeg det etterpå :banana: Evt. er det vist et fint område i Særp også fikk jeg tips om, men det er det kanskje flua?? :flowers:

Jeg veit den er innover ved Jelsnes (langs Glomma)... Men noen år har de flue, andre år ikke :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da ser det ut til at overnattingen blir neste helg :lol: Med fobehold at tuneflua er borte :P

Vi kan møte hjemme hos meg før vi eventuelt kjører sammen ned (den ene kilometeren) ned til dit vi skal sove. Pga små valper.

Adressen hjem til meg er stokkebekkveien 184, 1816 Skiptvet :P

Klokkeslett får vi bli enige om :P Gleder meg til overnatting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi fredag til lørdag! :) hehe...

Møtes hjemme hos Tina (Stokkebekkveien 184, 1816 Skiptvet) kl. 18.00???? eller???

Gleder meg masse! Aimee og Liita gleder seg til å treffe alle lekekameratene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi fredag til lørdag! :D hehe...

Møtes hjemme hos Tina (Stokkebekkveien 184, 1816 Skiptvet) kl. 18.00???? eller???

Gleder meg masse! Aimee og Liita gleder seg til å treffe alle lekekameratene! :D

Ja det passer finfint :) Håper mange blir med :)

I dag har jeg *bank i bordet" ikke merket noe til flua, så får vi se i morra da om den er tilbake, eller om den er på vei bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='TonjeRA' date='05 juli 2010 - 15:24

' timestamp='1278339886' post='930433']

Da sier vi fredag til lørdag! :) hehe...

Møtes hjemme hos Tina (Stokkebekkveien 184, 1816 Skiptvet) kl. 18.00???? eller???

Gleder meg masse! Aimee og Liita gleder seg til å treffe alle lekekameratene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...