Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse hunder vinter/vår 2010


PsychoLynx

Recommended Posts

Har jo med meg kamera overalt hvor jeg er, så her er noen av de forskjellige hundene jeg har fotografert vinter/vår 2010. Oppdaterer tråen med fler etterhvert, bare jeg får lagt dem ut i fotobøtta :whistle:

020110_05.jpg

Sheriff - Gorgeous av New Thinking. Australian Shepherd

010310_001.jpg

Baktus - Dverg (eller toy??) puddel og Gry - Hakinos Gossine Geisha - Australian shepherd

030310_011.jpg

Frigg - Skogstrollets Johnnie Walker - Schæferhund

030310_027.jpg

Frigg

050310_013.jpg

Troya - Schæferhund

070310_032.jpg

Sheriff

140310_002.jpg

Aiko - Hakino's Aiko Akino - Australian Shepherd

140310_012.jpg

Goliat - Hakino's Gode Goliat - Australian Shepherd

140310_018.jpg

My - Diamond Bluff Memory of Cherokee - Australian Shepherd (RIP)

140310_039.jpg

Todd - Härkilas Rito 1 - Drever

120410_007.jpg

Thormod .- Hoffweiler

120410_023.jpg

Thormod

140410_020.jpg

Ozzy - Staffordshire bullterrier

140410_037.jpg

Gulle - Cocker spaniel

290410_008.jpg

Iver - Lille Maja's Iver - Sheltie

Kommer fler etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder :) Og så mange flotte hunder da! Hahaha! Gulle så skikkelig kul ut :P

Hehe, ja Gulle er jo verdens søteste! Men jeg ser for meg DEN pelsen i gjørma jeg! :blink:

Oooh, fort deg! ;)

*flire* Skal laste opp noen nå jeg.

Sheriff var vakker :hmm::lol:

2 Sheriffer jo :P

Han nr 6 ovenifra :lol:

Hehe,samme Sheriffen begge to ja :P

Du tar knallflotte bilder :P Venter på fler ;)

Takk! :P

Her var det mange sjønnheter... men Ozzy :lol:

Ja, Ozzy er flott han! Digre staffen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, sorry for treg meg, men her er det fler bilder.... :ahappy:

020510_015.jpg

Nila, schæferhund.

020510_019.jpg

Choco, D'Juicy Choco Bear av aussieboxy, Australian Shepherd

050510_054.jpg

Filli, Hakino's Filli Fjonka, Australian Shepherd

090710_008.jpg

Simba, Aice av White Viking, Hvit Gjeterhund

140710_005.jpg

Ozzy, igjen.... :whistle:

140710_026.jpg

Ozzy

140710_027.jpg

Bridie

140710_032.jpg

Ozzy

140710_033.jpg

Gry, Hakinos Gossine Geisha, Australian Shepherd

190510_09.jpg

Gry

190510_19.jpg

Odin, Border Collie

210510_02.jpg

Gry

210510_04.jpg

Bridie

210510_30.jpg

Buffy, Border Collie

220510_52.jpg

Skått, Hakino's LS1 Tornado (tror jeg), Luzerner støver. (han er forøvrig tilsalgs)

220510_59.jpg

Skått og mamma Chira

Det får holde for nå :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig hunder! men jeg er bare enda mer forelsket i Ozzy! :wub:

Ja, Ozzy er en kjernekar han, rett og slett! :whistle:

For et nydelig bilde av Buffy! Det var utrolig stemningsfult og fint! Og de andre var også fantastiske. :rolleyes2:

Ja, syns det var så koselig det bildet der. Bare synd jeg ikke fikk med LITT mer bakke under henne. Men jeg fikk ikke zoomet ut mer :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...