KristinR Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 I dag traff Lady en sjelefrende De fant hverandre ganske så raskt. Endelig fikk hun løpe sammen med noen som var like kjapp i vendingene som henne. Morsomt å se likheter og ulikheter. På mange vis var de ganske like. Etnahunden er slett ikke ulik en mynde. Den har mer stopp i hodet og litt kortere snute. Litt annen overlinje enn salukien. Men som sagt så var de ganske like. Tok litt bilder. Dessverre trenger kameraet mitt sårt en rens og linsa tror jeg er delvis ødelagt. Men men, her kommer noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 kjempestilige hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Næææ, så herlig da Kan tenke meg Lady ble lykkelig over endelig en løpsfrende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Så flotte de er Og Lady har virkelig blitt en... lady rett og slett, helt nydelig jente! Men, er ikke etnahundene mye mindre da? (eller de er jo sikkert ikke det da, jeg har bare sett Lundii som valp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Så moro! Kan tenke meg de hadde det skøy! Lady er kjempefiiin! Og ikke så værst den andre hunden heller! Hilsen misunnelig Nitro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2010 Fine hundene Men er ikke den fotballbanen der låst? Er det den like ved shell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 25. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2010 Jo den er låst, hi hi. Det er hull i gjerdet Jeg har tatt med ei kompostgrind som jeg lukker hullet med når jeg er der. Men nå starter fotballsesongen og da kan vi nok ikke være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2010 Er det Biscotti Beyanca? Søstersen til Lundii? Hun var i så fall stoooor i forhold til Lundii. Eller så er lukisen din bitteliten. Men flotte var de sammen! Herlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 26. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Er det Biscotti Beyanca? Søstersen til Lundii? Hun var i så fall stoooor i forhold til Lundii. Eller så er lukisen din bitteliten. Men flotte var de sammen! Herlige bilder! Jeg skjønte at det var søsteren til di jente. Og hun så jeg jo i K.sand. Jeg tror du har helt rett i at denne var stor. Var iallefall større enn di. Vet ikke hvor stor de skal være? Salukien min er 61, noe som er ganske vanlig for tisper (hun er 8,5 mnd). Jeg forsøkte å overtale eieren til å melde på dobbelutst her i byen, men han var ikke så interessert. Jeg sliter jo litt med innkalling, men det var ingenting mot hva han gjorde med etnahunden sin. Hun var grim! Var omtrent helt umulig å "fange" inn. For det var det vi måtte gjøre. Den jakten liksom... Han pleide ikke å ha henne løs pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar