Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI


Poter

Recommended Posts

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Ja.

Synes du nicket mitt kler meg, eller det du har en oppfatning om at er meg?

Ja. :) Du er og blir Huldra du... (Svarer du om vi roper det etter deg på stevner?)

Har du noen gang løyet på alderen for å sjekke opp noen som er eldre eller yngre enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :wub: Du er og blir Huldra du... (Svarer du om vi roper det etter deg på stevner?)

Har du noen gang løyet på alderen for å sjekke opp noen som er eldre eller yngre enn deg?

Noen har prøvd, men hvis jeg får vite det på forhånd er sjansen større for at jeg snur meg ja. :wub:

Seff :) Man har vært fjortis i syden :wub:

Har du vært innblandet i en trafikkulykke?

Definèr trafikkulykke. Jeg har kjørt inn i et gjerde.. :wub: (for å unngå en ulykke). Mitt svar er vel derfor nei.

Gir du hundene dine Denta Stix regelmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Lurer du på hvem gjestene på sonen er?

Nei (det hender det er meg hvis jeg er logget av, eller folk som søker på noe som fører de hit).

Vet du når fotballsesongen starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og eg får av ho :lol:

Bruker du en bæsjepose? ( tenker på om du tar en oppi den andre før du griper bæsjen)

Hæ? Ja, jeg bruker bare en, og jeg kan bruke den flere ganger også. Finnes det folk som bruker doble bajseposer altså? :whistle:

Har du vært/skal du på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Ja, jeg bruker bare en, og jeg kan bruke den flere ganger også. Finnes det folk som bruker doble bajseposer altså? :whistle:

Har du vært/skal du på jobb i dag?

Hehe var teit spørsmåle egentlig. Men eg tar alltid først en bæsjepose og så en ny bæsjepose oppi der igjen så eg får dobbel bæsjepose.

Har du planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe var teit spørsmåle egentlig. Men eg tar alltid først en bæsjepose og så en ny bæsjepose oppi der igjen så eg får dobbel bæsjepose.

Har du planer for kvelden?

Ja (store planer :whistle: )

Koser du deg på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...