Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI

Poter

Recommended Posts

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Nei, men en gang var det like før. Jeg så en som lå på bakken, men rakk ikke å ragere før Luna travet over den. Heldighvis var ormen treg i oppfattelsen den og (varmt i været) så den hogg ikke til før etter Luna hadde passert.

Er du litt datalei for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men en gang var det like før. Jeg så en som lå på bakken, men rakk ikke å ragere før Luna travet over den. Heldighvis var ormen treg i oppfattelsen den og (varmt i været) så den hogg ikke til før etter Luna hadde passert.

Er du litt datalei for tiden?

Nei :)

Kunne du noen ganger tenke deg noen dager med bare hunden og deg og teltet i skogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :)

Kunne du noen ganger tenke deg noen dager med bare hunden og deg og teltet i skogen?

Nei, bare hvis jeg hadde hatt et skikkelig do.. :(

Er du medlem av mer enn fire hundeklubber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Gleder du deg til helg?

Næh, ikke noe spesielt. Alle dagene går litt opp i hverandre uansett :) Gleder meg til mandag! Flytte! :(

Er storpuddelen sannsynligvis en bedre LP-hund enn kjempesnuseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, ikke noe spesielt. Alle dagene går litt opp i hverandre uansett :) Gleder meg til mandag! Flytte! :(

Er storpuddelen sannsynligvis en bedre LP-hund enn kjempesnuseren?

Ja :) Selvfølgelig :wub: Men sånn helt seriøst så er det absolutt en rase som egner seg i LP!

Snakker du i telefon hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :ahappy: Selvfølgelig :getlost: Men sånn helt seriøst så er det absolutt en rase som egner seg i LP!

Snakker du i telefon hver dag?

Nei, heldigvis ikke. Men det har blitt mye i det siste.

Får du mer enn fire mailer daglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Syntes du økningen i bruk av snus er positivt i forhold til at antall røykere har gått ned, men også at snus er helseskadelig?

Det er hipp som happ for min del, jeg røyker.. :getlost: Men det har blitt merkbart mindre sosialt å røyke da, sikkert positivt??

Liker du hvitmalte møbler bedre enn brunbeisete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hipp som happ for min del, jeg røyker.. :ahappy: Men det har blitt merkbart mindre sosialt å røyke da, sikkert positivt??

Liker du hvitmalte møbler bedre enn brunbeisete?

Nei, er ikke sååå glad i hvitt :getlost:

Blir det valp på meg i 2010?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...