Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI


Poter

Recommended Posts

Her er det bare lov å svare JA eller NEI. Svar på spørsmålet som personen før deg har stilt og lag et nytt spørsmål som den etter deg svarer på.

Synes du langhårede hunder er penere enn korthårede hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

NEI

Sorry for ekstra ord, men det må forklares: Dette betyr ikke at jeg nødvendigvis synes korthårede hunder er penere, men det er SÅ mange andre kvaliteter som også teller, for at en hund skal være vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det eneste spørsmål? Eller var det meningen at førstemann som svarte skulle lage nytt spørsmål? *klø seg i blondt hode* :P

Mitt svar er forøvrig JA! Jeg synes langhårede hunder er penere enn korthårede. Så det så... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det eneste spørsmål? Eller var det meningen at førstemann som svarte skulle lage nytt spørsmål? *klø seg i blondt hode* :P

Mitt svar er forøvrig JA! Jeg synes langhårede hunder er penere enn korthårede. Så det så... :P

Haha, ja, skikkelig dårlig forklart av meg. Meningen er at man svarer på spørsmålet ovenfor også stiller man et nytt. *forandre teksten*

Så den som svarer etter meg nå, svarer på på spørsmålet og lager et nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nja.. altså jeg liker korthårede hunder ala schäfer og ikke fullt så langhårede hunder som bc'n min, men det er jo ikke det samme som dalmatiner/boxer/dobberman/GD korthåret, eller langhåret som nuffe, leonberger, KO eller afghaner.. Vanskelig spørsmål, kan egentlig ikke besvares enkelt. Forøvrig er det ett spørsmål om hva som er praktisk eller ren skjønnhet: For jeg syns jo en afghaner i velstelt full pelskondisjon er aldeles fornydelig flott, men jeg brekker meg jo med tanke på all jobben som ligger bak.. Nei konklusjonen min blir at det er et spørsmål som ikke kan besvares.

Edit: Så at jeg har misforstått skikkelig jeg da, men pytt sann jeg mener det fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, skikkelig dårlig forklart av meg. Meningen er at man svarer på spørsmålet ovenfor også stiller man et nytt. *forandre teksten*

Så den som svarer etter meg nå, svarer på på spørsmålet og lager et nytt.

Siden Gråtass fikk et anfall av skrivekløe og heller ikke stilte nytt spørsmål så svarer jeg på nytt: :P

Ja.

og stiller nytt spørsmål (for så frekk er jeg fordi jeg føler meg superlur som skjønte (høhm..) at det skulle være nytt spørsmål - nemlig! :P ):

Bør det innføres båndtvang på katter?

(og bare ja og nei dah... *peke på reglene*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Siden Gråtass fikk et anfall av skrivekløe og heller ikke stilte nytt spørsmål så svarer jeg på nytt: :P

Ja.

og stiller nytt spørsmål (for så frekk er jeg fordi jeg føler meg superlur som skjønte (høhm..) at det skulle være nytt spørsmål - nemlig! :P ):

Bør det innføres båndtvang på katter?

(og bare ja og nei dah... *peke på reglene*)

* altså her driver folk å redigerer og greier etter at man har skrevet inn hvordan kan en stakkars bonde vite bedre*

Nei

Er det uhygienisk å ha hunden i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeegentlig ikke: Nei :P (Selvom Frøken er den beste hunden selvsagt ( :P ) vil jeg ha en annen rase neste gang :P

Har du noen gang vunnet en ikke-hunderelatert konkurranse?

Edit: Vi kan vel skrive litt hvorfor vi synes ja eller nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeegentlig ikke: Nei :P (Selvom Frøken er den beste hunden selvsagt ( :P ) vil jeg ha en annen rase neste gang :P

Har du noen gang vunnet en ikke-hunderelatert konkurranse?

Edit: Vi kan vel skrive litt hvorfor vi synes ja eller nei?

Ja

Snakker du til hunden hvis du er alene hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...