Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har plass hvis du tåler rot :P Skal til å pusse opp kjøkken så ting er på halv tolv her. Jeg er forøvrig ikke hjemme fra ca halv åtte til titiden ca. Og hundene kan sove på gjesterommet sammen med deg - mulig vi må skille hundene ellers også da, for Freya kan være eiesyk på huset og bråk gidder jeg ikke.

Jeg er ikke kravstor altså :lol: Sender PM.

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hvilken dag går GD'ene på?? Er det i morra??

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med resten av sonenhundene :lol:

Det gjør de nok, ettersom hoffene går i morra og det er samme gruppe :P

Skrevet

Det gjør de nok, ettersom hoffene går i morra og det er samme gruppe :P

Takk for kjapt svar :lol:

Søstra mi skal ta bilder i morra, gleder meg til å se bilder :P

Guest Dratini
Skrevet

Hvilken dag går GD'ene på?? Er det i morra??

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med resten av sonenhundene :P

GD er jo i gruppe 2, så da er det bare å sjekke hvilke grupper som går hvilken dag;)

(er som regel lørdag i partallsår her i Trøndelag, neste år blir det søndag).

Det gjør de nok, ettersom hoffene går i morra og det er samme gruppe :P

Stemmer det :P

og neida, jeg er ikke spent i det heletatt :P Ei tispe fra b-kullet står for championatet og jeg må springe med henne :lol:

Skrevet

Å så de bytter om på dagene med jevne mellomrom eller, er det slik over hele landet? Synes alltid gr 2 er på søndager, men har jo bare drevet med utstilling i knapt ett år.

Jeg har blitt forkjølet :/ får sove litt før jeg tar nattoget. Fremme kl 7 i morgen :-)

Skrevet

Er evt i oppdretterklassen vi trenger hjelp. Har en valpekjøper som er nyoperert i foten og jeg kan stille hunden i åpen klasse. Blir det CK på henne og samtidlig CK på Zuma i championklassen så sliter vi litt. Og det er mulig Fannhvit ikke kan være til finalene, og da er vi i manko på enda en person (om vi da skulle få HP i oppdretterklassen).

Hadde vi ikke solgt campingvogna for 2 uker siden, så hadde du kunnet låne den. Her er dessverre huset fullt nå i helga (fôrvert kommer og skal ligge her).

Jeg kommer til finalene om vi får hp så da kan jeg stille tjukken sjøl :lol: ble ikke bursdag denne helga i år. Stiller selvsagt Stacy for deg i tispeklassen, ikke'no problem! Tar med buret til tjukken evt finner noen til å holde ham når S er i ringen, så det går så fint så.

Guest Dratini
Skrevet

Jeg kommer til finalene om vi får hp så da kan jeg stille tjukken sjøl :P ble ikke bursdag denne helga i år. Stiller selvsagt Stacy for deg i tispeklassen, ikke'no problem! Tar med buret til tjukken evt finner noen til å holde ham når S er i ringen, så det går så fint så.

AMEN! Man har da så snille valpekjøpere :lol: Tusen takk :P

Da er det oppdretterklassen som vi trenger hjelp til :P

Edit: Jeg tenkte å ta med bur :P

Skrevet

AMEN! Man har da så snille valpekjøpere :P Tusen takk :P

Da er det oppdretterklassen som vi trenger hjelp til :P

Edit: Jeg tenkte å ta med bur :P

Hehe :P

Vurderer om jeg skal ta med tjukka som ikke er tjukk lenger for sosialiseringens del, hun trenger det til hun skal stilles søndag, men vet ikke enda.... Hm hm. Da tar jeg med bur om jeg tar med tjukkis som ikke er tjukk mer. Øh,ja. Vanskelig å bytte navn altså :lol:

Guest Dratini
Skrevet

Hehe :lol:

Vurderer om jeg skal ta med tjukka som ikke er tjukk lenger for sosialiseringens del, hun trenger det til hun skal stilles søndag, men vet ikke enda.... Hm hm. Da tar jeg med bur om jeg tar med tjukkis som ikke er tjukk mer. Øh,ja. Vanskelig å bytte navn altså :P

Ta henne med, Roar blir med også (men kan ikke springe pga ett kne som krangler). Får se an været om vi tar med bur (kjekt både mot sol og regn :P ).

Og fytti katta for en jobb du har gjort med Lea! *Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet!*

Skrevet

Ta henne med, Roar blir med også (men kan ikke springe pga ett kne som krangler). Får se an været om vi tar med bur (kjekt både mot sol og regn :lol: ).

Og fytti katta for en jobb du har gjort med Lea! *Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet!*

Takk, det er,har vært, og kommer fortsatt til å være litt av en jobb, men nå er i det minste vekta i mål! regner med det blir så hun blir med så da tar jeg med metall buret :P Gleder meg til i morgen!

Skrevet

Jeg gruergleder meg. Har så grusomt lyst på det certet, men hvis ikke Symra begynner å synes at det er ok å løpe venstresvinger snart, så kan man vel bare se langt etter sopptitler. :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...