Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen 2010

SusanneL

Recommended Posts

Skrevet

Det var ikke helt planlagt å dra, men der ble visst Nemi etteranmeldt :wub:

Har ikke fått pm da, så kunne noen snille soniser sjekket antall tervueren valper, samt ring og oppmøtetid på søndag?

Det er ring 6 kl 10.30 og det er 3 valper

Mange hoffer da? :lol:

1 valp og 2 voksne

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
Skrevet

Hvor mange tervueren voksen og groenendael voksen er det i Moss?

Noen som har oversikten?

Det er ikke så mange i Våler .

Skrevet

Hvor mange tervueren voksen og groenendael voksen er det i Moss?

Noen som har oversikten?

Det er ikke så mange i Våler .

Det er 13 tervueren og ingen groenedael.

Guest Belgerpia
Skrevet

Det er 13 tervueren og ingen groenedael.

Jøss, det var jo mange jo *ler* - Takk

I Våler er det 7 ene dagen og 9 den andre - og 3 groenendael den ene dagen og 5 den andre..

Skrevet

Og mens dere er så godt i gang: noen som gidder å sjekke hvor mange briarder det er i hhv Moss og på Våler ???

Guest Belgerpia
Skrevet

Hun er ikke akkurat i topp pels for tiden nei... Men satse på at dommeren ser at hun er usedvanlig vakker uansett :wub: Du må sende melding om hvordan det går :lol:

Og mens dere er så godt i gang: noen som gidder å sjekke hvor mange briarder det er i hhv Moss og på Våler ???

Jeg kan ikke se at det er noen Briarder på lørdag, men på søndag er det 3 valper og 2 voksne

Skrevet

Jeg kan ikke se at det er noen Briarder på lørdag, men på søndag er det 3 valper og 2 voksne

Ingen på lørdag ? Jøss... merkelig. Men takker :wub:

Skrevet

Da er dotten bada og har nå mindre pels enn for 2timer siden :lol:

Måtte bades 2 ganger i tillegg fordi jeg ikke hadde fått ut all balsamen i første forsøk :wub:

Men men, nå er vi nå klar for lørdagen da. :lol:

Litt sånn at jeg kommer til og bli overlykkelig for rød :D

Skrevet

Mulig jeg har oversett at noen allerede har svart, men jeg kan i hvert fall ikke finne noen påmeldte briarder på Mosseutstillingen :wub:

Skrevet

dere som kan dette, er det noen siberian husky påmeldt i moss? Når begynner bedømminga?

1 SH, i ring 2 på lørdag, kl. 9 (eller egentlig litt seinere, for andre raser skal bedømmes først)

Skrevet

Mulig jeg har oversett at noen allerede har svart, men jeg kan i hvert fall ikke finne noen påmeldte briarder på Mosseutstillingen :banana:

Takker :banana:.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...