[email protected] Skrevet 13. Mai 2010 Rapporter Skrevet 13. Mai 2010 Heisann! I går hentet vi vår lille god gutt (Prince Leo av nixenspitze). Han stråler av sjarm, og det hele har til nå gått overraskende bra! Bilturen hjem fra oppdretteren gikk veldig bra, han lå å sov i buret sitt hele veien hjem. Han gjør fra seg med en gang vi kommer ut, og føler seg hjemme allerede. Etterhvert skal han brukes litt i utstilling, så det blir spennende. Har aldri prøvd meg på det, så det blir sikkert gøy. Først skal vi på valpekurs i august og få møte mange eurasievalper. Det gleder vi oss til! :rolleyes2: Siter
DronningSonja Skrevet 13. Mai 2010 Rapporter Skrevet 13. Mai 2010 Nååwh... :rolleyes2: Rett og slett bare aldeles nydelig.... Gratulerer med ny valp :rolleyes2: Siter
[email protected] Skrevet 13. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2010 Tusen takk! Ja, han er utrolig nydelig :rolleyes2: Siter
[email protected] Skrevet 13. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2010 Tusen takk :rolleyes2: Vi hilste på en labradorvalp i dag, gikk stort sett bra, men den ble litt for vill for han. Når han blir litt eldre blir det nok bedre. Siter
Marianne&Java Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Skrevet 14. Mai 2010 Nommin! For en herlig liten sak :rolleyes2: Siter
[email protected] Skrevet 14. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2010 Takk, takk :rolleyes2: Har jo vært å tatt enda flere bilder av gutten min :rolleyes2: Såå flink som gjør fra seg ute :rolleyes2: Siter
juliesusanne Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Skrevet 14. Mai 2010 Awww, han er så utrolig herlig, og utrolig snill :rolleyes2: Siter
[email protected] Skrevet 16. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2010 Ja han er supersøt Dagene går veldig fint og Leo koser seg. Han har fått en kurv hvor alle leker og ting han tror er sitt skal ligge. Han sier ifra når han må gjøre fra seg, og om han har uhell inne, er det kun på papiret som står framme. Han er flink I dag har vi hilst på en eurasier. Det gikk veldig bra, selv om Leo gjerne ville være litt sjef. De koste seg veldig og ble veldig møkkete . Det var overraskende stor forskjell på Leo og Charly selv om det bare er 10 dager mellom dem. Så at de vokser fort er helt sant! Ikke så tydelig på bildene, men forskjell var det. Nå ligger han rett ut og sover. Siter
Saphire Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Skrevet 16. Mai 2010 På valpekurset var det en Eurasier ved navn Jonatan, etter jeg så han har jeg forelsket meg helt i rasen. De er bare så fantastisk herlige og sjarmerende! Din endret ikke akuratt på den meningen, nydelig var han Siter
[email protected] Skrevet 17. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2010 Tusen takk for alle kommentarer, det er koselig I dag tok vi med oss Leo på skolen (hvor det var liv etter 17.mai toget) for å venne han til lyder og mennesker. Det gikk kjempebra, han lå der og brydde seg ikke i det hele tatt. Flinke gutten - Så forresten at jeg hadde lagt inn det samme bildet to ganger, ops Leo sammen med lillesøster. Siter
[email protected] Skrevet 18. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Hei igjen! Idag har Leo for ''første'' gang vært hjemme alene mens vi var på skole og jobb. Prøvde å lytte litt da jeg dro, og ingen tegn til piping eller bjeffing. Da jeg kom hjem i friminuttet lå han og sov, men våknet raskt da han så det var meg Det ene øret til Leo har begynt å reise seg så vidt, så er nok ikke så alt for lenge til begge ørene har reist seg. Siter
Pim Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Skrevet 18. Mai 2010 Hihi, gale, lille bamsemann! Eurasiere er så fine! Særlig en sånn liten svart pompom-valp, da Siter
[email protected] Skrevet 19. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2010 Ja, han er litt smågal av og til Siter
[email protected] Skrevet 23. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2010 9 uker, 4 dager. Legg merke til ørene Siter
[email protected] Skrevet 24. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2010 I dag var det tid for å møte søte Charly for andre gang Leo ser litt smågal ut.. haha Charly : Siter
[email protected] Skrevet 28. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2010 Nå har Leo blitt 10 uker (og to dager). Vi trener en del på ''stå'', og han gjør framskritt for hver dag som går Han setter seg ikke like fort nå, men litt utålmodig på godbiten enda. 9 uker: 10 uker: Siter
[email protected] Skrevet 1. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 I morgen blir Leo 11 uker. Tiden har gått kjempefort og vi har snart hatt han i tre uker. Han veier nå 9,2 kg Siter
Vimsan Skrevet 1. Juni 2010 Rapporter Skrevet 1. Juni 2010 Åååå så söt han är och fint namn har han oxå Siter
[email protected] Skrevet 2. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Hei igjen :-) Har hatt korte dager på skolen nå, pluss studiedag i går, noe jeg tror Leo setter stor pris på. Han er jo fryktelig selskapssyk, hihi Vi har vært på tur i skogen i det fine været i dag, blid og fornøyd som alltid! Siter
Ingvild Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Så skjønn han er, og så herlige bilder! Siter
Ingidano Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Søt Kan ikkje huske at min var så liten for bare ett år siden Siter
Recommended Posts