MegaMarie Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Mona og Fredrik i ringen Baghera i ringen Pene Luna basselusken! Rart jeg er blitt sjarmert? Bevis på at jeg møtte Lima! "Look, this is Lima" Cita og Benedicte i Elite Cita er ivrig! Full fart og U-sving! Dette kan Benedicte gjøre i blinde! BIR Dansk/Svensk Gårdshund
MegaMarie Skrevet 18. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2010 *dele opp* Disse bildene snakker for seg selv: Hunder i BIG lørdag Kelpie i rasebedømmelsen Tibrá spam Søteste stumphalen! Tia Tibrá og Tia Mable Gruppebilder Søndag Tibrá i gruppen Rebus i gruppen Tibrá 4BIG Rebus 3BIG
SoppenCamilla Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Aaaw, visste ikke at du fikk tatt bilder av Lima jeg! Og fineste gubben! Tusen takk for all hjelp med å finne Synnøve og få ting ut i bilen og sånt!
Lola Pagola Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Så fine bilder *slette noe som skulle være i den andre tråden*
MegaMarie Skrevet 18. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2010 Aaaw, visste ikke at du fikk tatt bilder av Lima jeg! Og fineste gubben! Tusen takk for all hjelp med å finne Synnøve og få ting ut i bilen og sånt! Det var jo kjempe dårlige bilder xD Men det bevis materiale for den fantastiske herlige valpen jeg møtte Det var jo bare kos å få lov til å gå med 2 Basenji's bort til bilen Og kjekt å hilse på deg skikkelig og ikke bare vinke til deg i et skriver telt
SFX Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Mona og Fredrik i ringen ***** han er lik faren sin!!!!
Henriette Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Du har ikke tilfeldigvis bileder av flere i guppe 9 ? dvs Tibben(terrier)?
ipadda Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Naaw. Fineste Kaisa jo! Kaisa er barnebarn av prikken og tantebarn av Lille My, samt halvsøskenbarn til Betty. En nydelig tispe og et velfortjent cert og BIR plassering. Kan jeg få lov å sende det bilde til oppdretteren hennes??
Caroline Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 ÅÅå, hurra for at du tok bilder De ble kjempefine! Hvis jeg ber veeeldig pent, vil du sende meg noen på mail kanskje?
Benedicte Skrevet 18. April 2010 Rapporter Skrevet 18. April 2010 Åh, så kjekt å se bilder fra aussieringen! Flinke handleren det Er første gang Tia stilles av noen andre faktisk, så veldig dumt at jeg ikke fikk sett på. Hun hadde visst vært litt gærn
Lola Pagola Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Som vanlig spør jeg, noen som tok bilder av dalmatinerne?
Papillon Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Tok du ikke noen papillonbilder? (A)
MegaMarie Skrevet 19. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2010 Du har ikke tilfeldigvis bileder av flere i guppe 9 ? dvs Tibben(terrier)? Jeg tok bilder av den i gruppen, men fokusen min streiket litt pga lyset, så det ble uklart. Men om du virkelig vil ha et uklart bilde så kan jeg leite det frem Naaw. Fineste Kaisa jo! Kaisa er barnebarn av prikken og tantebarn av Lille My, samt halvsøskenbarn til Betty. En nydelig tispe og et velfortjent cert og BIR plassering. Kan jeg få lov å sende det bilde til oppdretteren hennes?? Det kan du få lov til ja Kjempe pen hund, og herlig temperament! Jeg og min mor stod å snakket med eieren litt før de skulle inn i gruppen ÅÅå, hurra for at du tok bilder De ble kjempefine! Hvis jeg ber veeeldig pent, vil du sende meg noen på mail kanskje? Det kan jeg gjøre ja Tibrá tar jeg jo så godt ut på bilder Ligger mail addressen din på websiden din? Som vanlig spør jeg, noen som tok bilder av dalmatinerne? Nei, jeg tok desverre ikke. De holdt jo på så synnsykt lenge og jeg var overalt og tok bilder andre steder. Tok du ikke noen papillonbilder? (A) Nei Jeg gadd ikke. Ble heller bare sittende å se på og stelle hunden.
WheatenMali Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Ser du har fått bilde av Oscar'en min også Fine bilder.
Yodel Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Åh, så fine bilder Kan jeg stjele noen av Luna?
Ingvild Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Så fine bilder! Ikke bare bare å få ordentlige bilder inne i hall! Åh, så kjekt å se bilder fra aussieringen! Flinke handleren det Er første gang Tia stilles av noen andre faktisk, så veldig dumt at jeg ikke fikk sett på. Hun hadde visst vært litt gærn Hun hadde jo halen nede på bildet, så så ille kan hun jo ikke ha vært.
Benedicte Skrevet 19. April 2010 Rapporter Skrevet 19. April 2010 Så fine bilder! Ikke bare bare å få ordentlige bilder inne i hall! Hun hadde jo halen nede på bildet, så så ille kan hun jo ikke ha vært. Ja, handleren er kjempeflink hun, jeg bare kastet henne en ubørstet og uklippet Tia og sa "hun har lang lend, så still henne på skrå og ta halen hennes ned med en gang dere stopper" før jeg løp videre Hun hadde vært flink før hun plutselig skulle gå lydighet, og når det ikke funket begynte hun å hoppe og sprette og ha drakamp i båndet sitt
MegaMarie Skrevet 19. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2010 Åh, så fine bilder Kan jeg stjele noen av Luna? Det er fult lov Ja, handleren er kjempeflink hun, jeg bare kastet henne en ubørstet og uklippet Tia og sa "hun har lang lend, så still henne på skrå og ta halen hennes ned med en gang dere stopper" før jeg løp videre Hun hadde vært flink før hun plutselig skulle gå lydighet, og når det ikke funket begynte hun å hoppe og sprette og ha drakamp i båndet sitt Jeg fikk med meg dette "stuntet" her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar