Gå til innhold
Hundesonen.no

Sovestillinger a la Corgi

gretea

Recommended Posts

En ting som stadig fascinerer meg er hvilke sovestillinger Chuck mener er de aller beste. Han kan ligge i de mest fantastiske positurer, og 98% av tida han sover så er en liten flik av tunga ute. Har prøvd å ta bilder av noen av de beste stillingene, men han våkner jo selvsagt når jeg lister meg så stilt på tå for å ta bilde :)

untitled4.jpg

Favorittsovestillinga over alle sovestillinger

untitled3.jpg

Luftgitardrømmer?

untitled5.jpg

så trøtt, så trøtt... Skal bare se bittelitt mer på TV og så sovne...

Vis meg gjerne flere geniale sovestillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, perfekte tråden for spamming med Nansen-bilder :)

Her rakk han akkurat å åpne øyna, dessverre:

4387531264_9a441e0023.jpg

Denne er ganske søt (jeg rakk ikke å rydde ferdig senga hans før han sovna, og jaggu tror du ikke han sov videre sånn...):

4502751806_1b1e19bbe8.jpg

Dette er en klassiker, selv om hodet like gjerne kan være under senga, under sofaen, eller noe anna som det er såvidt plass under:

4411483090_e3fd3eb4dd.jpg

Dette er kanskje den søteste...:

4375591560_a6de44233a.jpg

...men dette er vel den morsomste:

4349633446_011787f6df.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaawwww, Aiko er jammenmeg flink å sovedanse. Chuck gjør sjelden sånt som jeg har merket, men han vekker seg selv av og til med å snakke i søvne, og våkner da av sine egne små "boff" helt forvirra og ser seg rundt etter hunden som vekket han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Guest Jonna

Hadde dette bildet som "salgstriks" når jeg hadde en ballaløs hannhund igjen. Med teksten:

Joker mener han får alt for lite mat her i huset og trenger nå ett nytt hjem. Han har prøvd det meste for å oppnå mer mat bla hoppe opp på komfyren for å redde koteletten min. (Heldigvis) Desverre er han fortsatt for liten til å oppnå noe resultat der. Sulten som han er, har han nå sakte men sikkert, begynnt å segne om av sult....

juni07015.jpg

Eller denne :innocent:

juni07066.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...