Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad


Gjest

Recommended Posts

Ja Nitro var kjeeempeflink på sin første orntlige utstilling! Det var 5 hanner der, og han ble 3 beste hanne og fikk storcertet! :ahappy: Samt en CK :yawn: Så jeg er kjempefornøyd med gutten min!

BIR og BIS3 ble vel Sporting step mener jeg, (som vinner alt den er med på, knis) og BIM ble en veteran hanne fra samme oppdrettet (Showline)

Så debuten til Nitro var veldig bra. Selv så mye jeg knøvla og stressa litt.

Grattis med en flott debut! :yawn:

Hvordan var kritikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Tuuusen takk. Det varmer! :ahappy:

Er det noen med katalog som kan gi meg navnene på de Greyhoundene som var med, samt BIR/BIM dobermann? :yawn: har et par oppdrettere som lurer her.

ja her er kritikken hans: Brindle dog 15 months excelent breed type, good head, small ears, sicssor bite, long neck, good shoulders and top line,deep chest, ribs abit to flat, good ang. good feet, moves soundly. presented in good condition.

dommer: Margaret Davis.

(skrevet av arket)

Chantis første utstilling : Very nice bitch, good condition, long head, good exp. rounded nose brigde, good angle in front, looks a little long in body, knee ang just ok, good colours, nice tailset, nice coat and temp. Inregular movement. in front missing drive behind.

Dommer: Monique Brempt.

haha sjekk ho mor ka ho briiifa: :yawn:

nkk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen med katalog som kan gi meg navnene på de Greyhoundene som var med, samt BIR/BIM dobermann? :ahappy: har et par oppdrettere som lurer her.

Greyhound, junior hannhund:

*Another Story Tiger Magic

*Azravis Russian Fire Starter

Champ.klasse hann

*Epic Dramatic

*Azravis Smokey Night

Vet.klasse, hann

*Showline Silent Wish

Champ.klasse, tispe

*Showline Sporting Step

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg ikke har fått med meg HELT feil, så er det litt resultater fra aussiene her:

Memory of Aqua av Sea Perto ble BIM og fikk Cert og CACIB og en eller annen fra kennel Faro Flox ble BIR.

Kenzo ble 2BHK med CK og res CACIB. :ahappy:

Var bare 5 aussier påmeldt er det sagt. Tibra fikk blått tror jeg?????? Og den siste hunden da, vet jeg ikke hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI! The Russell Yards Frosty Dawn, Felix (Selmas kullbror som aldri har vært på utstilling før), ble 2 beste hannhund med CERT & res. CACIB. :D:D:ahappy:

Endelig hjemme! Nhåå så koselig at noen tenker på meg! :yawn::yawn:

Ja Nitro var kjeeempeflink på sin første orntlige utstilling! Det var 5 hanner der, og han ble 3 beste hanne og fikk storcertet! :wub: Samt en CK :hmm: Så jeg er kjempefornøyd med gutten min!

BIR og BIS3 ble vel Sporting step mener jeg, (som vinner alt den er med på, knis) og BIM ble en veteran hanne fra samme oppdrettet (Showline)

Så debuten til Nitro var veldig bra. Selv så mye jeg knøvla og stressa litt.

Chanti passet så hun fikk blått. Men det var ikke jeg som stilte henne. Prioen var Nitro uansett på denne turen.

gratulerer alle andre med bra resultat! Kjempebra!

En ok helt ellers, men kommer ikke til å dra til den hallen igjen. ever. :D

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle sammmen som gjorde det bra :yawn:

Selv er vi kjempefornøyd med å få

CERT, BIM, CACIB og NORSK CHAMIPION på vår Jaffa- Viemar Berezi- som er 2 år og 1 uke:)

Samt 2.BTK med CK (for ung for R.cacib) på vårt eget oppdrett Aeon Flux V. Zentinor 13 mnd på første utstilling :ahappy:

mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle med flotte resultater! Spesielt Cane som ble Norsk utstillings champion! Det var en glad og spretten eier utenfor ringen da Cane fikk certet, gøy å se på! :innocent:

Her gikk det også veldig bra i helga. Kenzo ble 2. bhk med CK og res. CACIB (stor forskjell, i Bø fikk han gul sløyfe). På lørdag kom jeg på 2. plass i juniorhandling og på søndag på 3 plass :lol: Også var jeg så heldig som fikk være med å handle phalene i oppdretterklassen som ble det BIS 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle med flotte resultater! Spesielt Cane som ble Norsk utstillings champion! Det var en glad og spretten eier utenfor ringen da Cane fikk certet, gøy å se på! :innocent:

Takk! Var litt (enda mer enn normalt :lol:) uventet da jeg på forhånd fikk høre at denne dommeren likte veldig typete belgere. Så gleden var ekstra stor. :)

Her gikk det også veldig bra i helga. Kenzo ble 2. bhk med CK og res. CACIB (stor forskjell, i Bø fikk han gul sløyfe). På lørdag kom jeg på 2. plass i juniorhandling og på søndag på 3 plass :o Også var jeg så heldig som fikk være med å handle phalene i oppdretterklassen som ble det BIS 2.

Gratulerer! Kenzo var virkelig flott synes jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle med flotte resultater! Spesielt Cane som ble Norsk utstillings champion! Det var en glad og spretten eier utenfor ringen da Cane fikk certet, gøy å se på! :blink:

Her gikk det også veldig bra i helga. Kenzo ble 2. bhk med CK og res. CACIB (stor forskjell, i Bø fikk han gul sløyfe). På lørdag kom jeg på 2. plass i juniorhandling og på søndag på 3 plass :blink: Også var jeg så heldig som fikk være med å handle phalene i oppdretterklassen som ble det BIS 2.

Grattis!

Har du resultatene til de andre aussiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...