Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad


Gjest

Recommended Posts

Skrevet

Ja da kommer jeg med dagens første resultat;

Mamman til bikkja mi ble BIM med CERT og dermed er hun Norsk Utstillingschampion! Jippiiii!!! :getlost::P:P

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
Skrevet

Jeg tror jeg vet om andre som svever på en råsa sky *ler*

Sier bare GRATTIS jeg, så får vedkommede komme med mer info siden.

Guest Jonna
Skrevet

Jeg tror jeg vet om andre som svever på en råsa sky *ler*

Sier bare GRATTIS jeg, så får vedkommede komme med mer info siden.

Troooor jeg klarer tippe hva som har skjedd :getlost:

Grattis!

Skrevet

Bono (Ch Kingwanas Epic Wlakabout) ble Bir for ørtende gang på rad, og fikk også Cacib såklabert :getlost:

Grattis til eier/handler Ida!

Skrevet

Ja da kommer jeg med dagens første resultat;

Mamman til bikkja mi ble BIM med CERT og dermed er hun Norsk Utstillingschampion! Jippiiii! :P:P:P

Så gøy :P

Bono (Ch Kingwanas Epic Wlakabout) ble Bir for ørtende gang på rad, og fikk også Cacib såklabert :getlost:

Grattis til eier/handler Ida!

Gratulerer :(

Jeg tror jeg vet om andre som svever på en råsa sky *ler*

Sier bare GRATTIS jeg, så får vedkommede komme med mer info siden.

Spennende.. *håper* :P

Skrevet

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG!! :P:getlost::P

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P:(:P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Skrevet

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P :P :(

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P :P :P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Grattis :P:getlost:

Skrevet

Gratulerer !

Noen fler resultater på belgerne ?

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P:getlost::P

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P:(:P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Skrevet

Bono (Ch Kingwanas Epic Wlakabout) ble Bir for ørtende gang på rad, og fikk også Cacib såklabert :P

Grattis til eier/handler Ida!

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P :P :(

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P :P :P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Gratulerer til dere begge. :getlost:

Skrevet

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :getlost::P :P

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :(:P :P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Grattis :P

Skrevet

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P :P :P

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P :P :P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Nei nå ble jeg rørt igjen :P:getlost::P:(:P

GRATULERER!! Velfortjent!

Håper Casper også får slik en bråsuksess dette året, så utroooolig kult!

Skrevet

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P :P :(

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P :P :P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Gratulerer så mye!! Fineste Cane! :getlost: Flinkininger!! :P

Skrevet

CK, CERT, CACIB, BIR og NUCH på japanergutten! :P:getlost::P :P

*kommer til å sove godt i natt*

Gratulerer! :(

Skrevet

JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P:getlost::P

Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P:(:P

Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P :P :P

*sveve på rosa skyer*

Weeee !! Grattis så mye - både med beauty and brain !! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...