Gjest Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Ja da kommer jeg med dagens første resultat; Mamman til bikkja mi ble BIM med CERT og dermed er hun Norsk Utstillingschampion! Jippiiii!!!
Guest Dratini Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Og jeg vet at Deco har fine nyheter å komme med også
Guest Belgerpia Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Jeg tror jeg vet om andre som svever på en råsa sky *ler* Sier bare GRATTIS jeg, så får vedkommede komme med mer info siden.
Guest Jonna Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Jeg tror jeg vet om andre som svever på en råsa sky *ler* Sier bare GRATTIS jeg, så får vedkommede komme med mer info siden. Troooor jeg klarer tippe hva som har skjedd Grattis!
Yodel Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Bono (Ch Kingwanas Epic Wlakabout) ble Bir for ørtende gang på rad, og fikk også Cacib såklabert Grattis til eier/handler Ida!
Gjest Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Ja da kommer jeg med dagens første resultat; Mamman til bikkja mi ble BIM med CERT og dermed er hun Norsk Utstillingschampion! Jippiiii! Så gøy Bono (Ch Kingwanas Epic Wlakabout) ble Bir for ørtende gang på rad, og fikk også Cacib såklabert Grattis til eier/handler Ida! Gratulerer Jeg tror jeg vet om andre som svever på en råsa sky *ler* Sier bare GRATTIS jeg, så får vedkommede komme med mer info siden. Spennende.. *håper*
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Ooooh! Hvem kan det være! en ny svart sjampis??? *håper også*
armagnac Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Grattis til alle sonen hunder, handlere, eiere og oppdrettere Foreløbig en bra helg for sonenhunder da
SusanneL Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Flott og grattis! "Keep it coming" Susanne
Carina Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG!! Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer*
Ganzie Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer* Grattis
Nangijala Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Gratulerer ! Noen fler resultater på belgerne ? JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer*
Monab88 Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Bono (Ch Kingwanas Epic Wlakabout) ble Bir for ørtende gang på rad, og fikk også Cacib såklabert Grattis til eier/handler Ida! JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer* Gratulerer til dere begge.
minstemann Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer* Grattis
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer* Nei nå ble jeg rørt igjen GRATULERER!! Velfortjent! Håper Casper også får slik en bråsuksess dette året, så utroooolig kult!
Stine Pernille Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! :P Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. :P Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer* Gratulerer så mye!! Fineste Cane! Flinkininger!!
Guest 2ne Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Gratulerer så masse, Carina! Fineste Cane det, tenker jeg
Papillon Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Gratulerer så mye med bra resultater alle sammen
deco Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 CK, CERT, CACIB, BIR og NUCH på japanergutten!! *kommer til å sove godt i natt*
SoppenCamilla Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Gratulerer med fine resultater på de fine sonenhundene!
tm100001 Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Oi, så flotte resultater dere har fått! Grattis!
aCa Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 GRatulerer med gode resultater og de av dere som ble NUCH :-)
Monab88 Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 CK, CERT, CACIB, BIR og NUCH på japanergutten! :P *kommer til å sove godt i natt* Gratulerer!
Siri Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 JEG HAR EN NORSK UTSTILLINGSSJAMPINJÅÅÅÅÅÅNG! Cane ble BIM for Monique V Brempt fra Belgia (!) i dag, og fikk dermed storcertet og championatet. Og ikke nok med det, men vi fiksa opprykket til klasse 3 lydighet også, selv med 0 på en treverdig øvelse! :P *sveve på rosa skyer* Weeee !! Grattis så mye - både med beauty and brain !!
trulte Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Skrevet 20. Mars 2010 Grattis så masse til alle sammen! Var masse fine, og flinke hunder der idag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar