Tonje Skrevet 16. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2010 For å få dekt utgifter til bolig i praksisperioden må jeg legge fram kontoutskrift som viser at jeg betaler husleie her hjemme.Men; jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det på nettbanken min? Altså,hvordan kan jeg få en utskrift på overføringer som er gjort til bare det kontonummeret? Jeg er ikke så veldig interessert i at læreren skal vite hva jeg bruker resten av pengene mine på liksom.. Noen som vet? Jeg har sparebank1 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2010 Nå har jeg ikke mulighet til å logge meg på, men det er et sted på din side der du kan søke etter kontonummer, så kommer betalinger du har gjort til det opp. Så det går ann iallefall, bare rot litt rundt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 16. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2010 Takk for tipset skal sjekke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2010 På en del nettbanker kan du søke på transaksjons historikk og dette blir det samme som konto utskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar