Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2010


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Ble 5 feil, løpte rett forbi slalomen.

Synd det, fikk han akkurat ikke med meg.

Fin bane var det, stort sett gode linjer for hundene.

Litt rart at så rutinerte handlere ble forvirret når hunden nølte/vegret tunellen når førerene lå på venstre side av pølsen. Ikke lett å forstå hvilken inngang man skal i da vel :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men var det agilitydommerens hund som kom inn på banen? (ja det var vel det). I hvilken anledning?

Hun ble vant VM medium og fikk en pris av Britiske Kennel klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Flyball, er det agility for de late og/eller de som ikke klarer handle hunden sin? :)

Hadde passet meg som ikke vet forsjell på høyre og venstre :):lol:

Ser artig ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjemover nå.. Er på hotell i Bremen.

Ingen plassering for oss, men "been there and done that" og ble sett av "de rette". Fikk en parring man kunne "drept" for (av hensyn til PR), har en kjempefin tur og så godt å ha fått tilbake vår "tapte sønn" Mac som har bodd hos oppdr. sin det siste halve året..

Hvis bare resten av turen går bra nå, så er jeg strålende fornøyd uansett jeg.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

På vei hjemover nå.. Er på hotell i Bremen.

Ingen plassering for oss, men "been there and done that" og ble sett av "de rette". Fikk en parring man kunne "drept" for (av hensyn til PR), har en kjempefin tur og så godt å ha fått tilbake vår "tapte sønn" Mac som har bodd hos oppdr. sin det siste halve året..

Hvis bare resten av turen går bra nå, så er jeg strålende fornøyd uansett jeg.

Susanne

Morro å ha vært der også! Som du ser så har det blitt fulgt med om det kom noen resultater :)

Har noen av hannhundene dine parret imens du var der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

10 plass ble det i finalen for Svenske Mette og Tux :)

*holder meg hardt fast etter noen kommentarer fra dommere som mener en rase aldri har vært sundere. Skal ikke begi meg ut på den diskusjonen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*heia dalmatiner*

Egentlig er det ikke noen flere hunder i den gruppen jeg synes er særlig wow, men ikke min type hunder i det hele tatt, jeg forstår meg ikke på pels, synes det er vanskelig å se forskjell :) . Buldoggen hadde jo ikke hals, og en meter mellom forbeina. Men er vel slik de skal være, desverre. Skjønner meg virkelig ikke på enkelte raser jeg, de er sjarmerende og morsomme og alt det der, men hvorfor?? Vel... vi har vel hatt noen diskusjoner på det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Shibaen er den eneste som har sagt litt Wow til meg, men slenger den litt på håndleddene? (og for alt jeg vet så kan det være rasen skal gjøre det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...