Gå til innhold
Hundesonen.no

27 kg malle VS. 65 kg sankt bernhardshund!


Marthe

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hoho, herlig! Er faktisk første gang jeg har sett en St. Bernard i aktivitet! :blink:

EDIT: Men nå har jeg vært inne på Emilie sin blogg og sett på Major, så da har jeg sett flere actiobbilder. Ojoj, så pen han er! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se en sprek Malle i fri lek får det til rykke i patruljefoten min gitt. Savner min kjære Veum.

Godt å se en malle i privat eie forresten. har stort sett opplevd dem i tjeneste

Det er vel i tjeneste de bør holde til :wub: Extra lever familielivet, og er verdnes beste treningskompis :blink:

Hadde hun kunnet velge selv, så hadde hun nok vært i tjeneste. Det er absolutt det hun er laget for :wub:

Hoho, herlig! Er faktisk første gang jeg har sett en St. Bernard i aktivitet! :ermm:

Han er kun med schäferhunder og maller, så han må bare få opp farten :wub: Han glir rett inn i gjengen av brukshunder :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg vurderer å lage en lik serie med Tia og Jackson :wub: Hun finter den stakkars st.bernhardsvalpen hele tiden. Det er bare å bråsnu mens hun har han bak seg, så prøver han å bremse og går rett i bakken :wub:

Det synes jeg at du skal gjøre :blink:

*ler* koselige bilder! :blink: Så ut som de koste seg! På sin måte :wub:

Er fan av st.bernard!

Ja, de liker hverandre veldig godt :wub: Extra liker at det endelig er en hund med litt tak i. Han er ikke "bare, bare" og legge i bakken, han klarer å vinne kamper om gjenstander osv. Det synes hun er kult. De andre har hun liksom psyket ut for lengre siden :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...