Whoopsis Skrevet 24. April 2010 Rapporter Skrevet 24. April 2010 Nydelige Kjenner en av valpekjøperne dine, så jeg håper jeg får hilst på den en dag
mokken Skrevet 25. April 2010 Rapporter Skrevet 25. April 2010 Tre ukers bilder: Hann En "Max" Hann To (leter fortsatt etter et hjem btw) Tispe En Tispe To Tispe Tre Tispe Fire Flere bilder her Kjempesøte Håer du finner et godt hjem til gutt nr 2 også!
Guest Jonna Skrevet 25. April 2010 Rapporter Skrevet 25. April 2010 Kjempe søte *vil ha slike jeg også* Hvor mange blir i Norge? Skal du ha noen selv?
Cathrine og Killja Skrevet 25. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2010 Kjempe søte *vil ha slike jeg også* Hvor mange blir i Norge? Skal du ha noen selv? alle tror jeg har i utg pkt ikke tid til å beholde selv, så jeg håper å finne et godt hjem til den siste hannen
Cathrine og Killja Skrevet 25. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2010 Søte var de jammen takk
Taran Skrevet 26. April 2010 Rapporter Skrevet 26. April 2010 Grattis! Hva har du brukt til å merke valpene forresten ?
Cathrine og Killja Skrevet 26. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2010 Grattis! Hva har du brukt til å merke valpene forresten ?: takk bruker tipex/blanco
Taran Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 takk bruker tipex/blanco Aaah, smart! Jeg har sett etter noe å merke valpene mine skikkelig med. For akkurat nå klarer jeg skille dem såvidt, men vet ikke hvor lenge det går. Men jeg syntes neglelakk og lignende virker en smule sterkt, spesielt når mor skal stelle sine små
Sasha&Kiara Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 Aaah, smart! Jeg har sett etter noe å merke valpene mine skikkelig med. For akkurat nå klarer jeg skille dem såvidt, men vet ikke hvor lenge det går. Men jeg syntes neglelakk og lignende virker en smule sterkt, spesielt når mor skal stelle sine små Har jo sett flere steder de selger sånn halsbånd med farger. 6stk i hver pakke til 100kr tror jeg. Som man kan ha på valpene og da skille de Kanskje det er noe?
MegaMarie Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 Aaah, smart! Jeg har sett etter noe å merke valpene mine skikkelig med. For akkurat nå klarer jeg skille dem såvidt, men vet ikke hvor lenge det går. Men jeg syntes neglelakk og lignende virker en smule sterkt, spesielt når mor skal stelle sine små Hundene våre reagerer på neglelakk når den blir påført mine negler ihvertfall. De nyser selv om de er langt vekke. Huff, de er jo bare for søte Flere bilder!
Cathrine og Killja Skrevet 27. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2010 Du hadde en ledig sa du...? ja,en lekker hannvalp :)
Taran Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 Har jo sett flere steder de selger sånn halsbånd med farger. 6stk i hver pakke til 100kr tror jeg. Som man kan ha på valpene og da skille de Kanskje det er noe? Har lett etter det, men ingen dyrebutikker her jeg bor hadde noe så smått nå. Blir vel litt enklere når de blir større Hundene våre reagerer på neglelakk når den blir påført mine negler ihvertfall. De nyser selv om de er langt vekke. Nemlig! Derfor jeg ikke vil ha noe så sterkt på dem. Har sett mange bruke det på valpene men er litt skeptisk altså, da bruker jeg heller tipex.
Cathrine og Killja Skrevet 27. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2010 Har lett etter det, men ingen dyrebutikker her jeg bor hadde noe så smått nå. Blir vel litt enklere når de blir større Nemlig! Derfor jeg ikke vil ha noe så sterkt på dem. Har sett mange bruke det på valpene men er litt skeptisk altså, da bruker jeg heller tipex. tipex funker
Guest Jonna Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 alle tror jeg har i utg pkt ikke tid til å beholde selv, så jeg håper å finne et godt hjem til den siste hannen Få de til å melde seg inn i AGN da Vi mangler bare 8 medlemer til offisiell raseklubb!
Whoopsis Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 Få de til å melde seg inn iAGN da Vi mangler bare 8 medlemer til offisiell raseklubb! OT. Så at neste frist var 4. august? Jeg tenkte egentig å vente til jeg faktisk var eier en av AK, men i så fall kan jeg alltids melde meg inn litt på forskudd.. Edit
Guest Jonna Skrevet 27. April 2010 Rapporter Skrevet 27. April 2010 OT. Så at neste frist var 4. august? Jeg tenkte egentig å vente til jeg faktisk var eier en av AK, men i så fall kan jeg alltids melde meg inn litt på forskudd.. Edit Stemmer, saker til HS sitt neste møte må være inne hos NKK 4.august.
Cathrine og Killja Skrevet 28. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2010 OT. Så at neste frist var 4. august? Jeg tenkte egentig å vente til jeg faktisk var eier en av AK, men i så fall kan jeg alltids melde meg inn litt på forskudd.. Edit du kan eie en vakker liten hannhund den 25.mai
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar