marlenbli Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Åh, kondolerer så mye! Fineste Damien <3 Men gratulerer med ny liten, blir koselig å følge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Uff, så trist med Damien! Men nå har han det ihvertfall godt! Og gratulerer så mye med den lille store. Fryktelig søt, så søt at jeg vurderte å gi meg på at jeg ikke vil ha enda DC nå (og synd med samboeren også!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Men grattis med flott valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Så trist med damien Men gratulerer med en flott valp, håper hun blir alt du ønsker deg og holder seg frisk og fin hele livet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Gratulerer med nydelig valp! Gleder meg til flere bilder av henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 10. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 8 timer siden, Lola Pagola skrev: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 10. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 11 timer siden, Stine skrev: Huff Godt med en liten en som kan trøste oppi alt det her 11 timer siden, Polfarer skrev: Og gratis med den nye! Kjempe søt er hun Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 10 timer siden, LØJ skrev: Uff, @jma litt mye som skulle skje på en gang. Kondolerer! D er dypt savnet, fineste gutten Gleder meg til valpetafsing til helgen 8 timer siden, Lola Pagola skrev: Fineste Damir det var veldig trist å lese at han ikke er mer. Godt du har en liten en som kan gjøre ting litt bedre iallefall 8 timer siden, marlenbli skrev: Åh, kondolerer så mye! Fineste Damien <3 Men gratulerer med ny liten, blir koselig å følge 7 timer siden, Ozzy skrev: Uff, så trist med Damien! Men nå har han det ihvertfall godt! Og gratulerer så mye med den lille store. Fryktelig søt, så søt at jeg vurderte å gi meg på at jeg ikke vil ha enda DC nå (og synd med samboeren også!) 7 timer siden, Pringlen skrev: Men grattis med flott valp! 7 timer siden, Malamuten skrev: Så trist med damien Men gratulerer med en flott valp, håper hun blir alt du ønsker deg og holder seg frisk og fin hele livet 5 timer siden, Th3a skrev: Gratulerer med nydelig valp! Gleder meg til flere bilder av henne. Tusen tusen takk for all støtte og fine ord! <3 Jeg har blitt så blaut av dette at valpen til og med får komme opp i sofaen i ny og ne. Er veldig glad jeg har henne nå ja, hun er en engel sendt fra himmelen Gleder oss vi og @LØJ Hun synes store hunder er litt skummelt og litt spennende så hun trenger litt sosialisering der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Så leit å lese om Damien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Kondolerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 Nei, så trist med Damien . Føler at det gikk fort fra du fikk vite at han var syk og til nå. Han var en flott hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 9 timer siden, Mirai skrev: . Han var en flott hund! Ja, han var virkelig staselig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 kondolerer. Fine hunden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 11. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 21 timer siden, Teserere skrev: Så leit å lese om Damien 10 timer siden, Mirai skrev: Nei, så trist med Damien . Føler at det gikk fort fra du fikk vite at han var syk og til nå. Han var en flott hund! 7 minutter siden, mara skrev: kondolerer. Fine hunden Tak for omtanken <3 Han fikk anaplasmose i februar i fjor, og det var jo da vi fant ut at han hadde allergi og stort hjerte, og det var da han virkelig ble redusert. Så har gått litt over ett år. Og det året har han jo bare vært en skygge av seg selv Ja, han var flott både på innsiden og utsiden, han fortjener masse cred Lykepilla mi <3 <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 Så trist med Damien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2016 Så trist å lese om Damien Den nye valpen var jo bare hel skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts