Michelle Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Skrevet 5. Desember 2004 MEN samtidig mener jeg jeg åpenlyst at man LETT ser hva som er homo og ikke... hehe...Stian er hockey spiller, og ser ikke særlig femi ut spør du meg! Tror de bare er utrolig homofobe disse gutta våre hehe.. Tror en homse kan lukte andre homser på laaang avstand, og HVERTFALL heteroe LOL (Weird tema hehe) Siter
Anne Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Skrevet 5. Desember 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Chihuahua Sier man chi-hua-hua? Trodde det var "sjiaua" eller noe slikt? Siter
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Skrevet 21. Januar 2005 Sett disse smileyene vis dere har en Chihuahua: =D> :mrgreen: Siter
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2005 Sett disse smileyene vis dere har en Chihuahua: =D> :mrgreen: ?? Siter
Michelle Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Skrevet 21. Januar 2005 Skjønnte heller ikke det... :? Skulle vi sette denne smilyen om vi har chi ? -----> :mrgreen: ? Michi Siter
Kristina Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Skrevet 21. Januar 2005 jeg har alltid trodd det uttales sjivaoa ellerno sånnt. Siter
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2005 jeg har alltid trodd det uttales sjivaoa ellerno sånnt. nope.. chi- hua-hua_ Siter
Tini Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Skrevet 22. Januar 2005 Chihuahua er en fin rase. Jeg skal flytte hjemmefra om 6 mnd JIPPI. Det som er litt dumt er at hunden min må bli igjen her. Jeg får ikke lov og ta han med meg.. hehe Pappa er så forelsket i han. Så jeg får bare passe han noen ganger. Så jeg har tenkt og kjøpe meg en egen hund. Og jeg har alltid hatt lyst på Chihuahua. Er ikke sikker på om jeg kjøper meg en. Det er noen andre raser jeg liker også.. I tilegg er Chihuahua veldig dyre. Hvor mye har dere betalt for valpene deres? Siter
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2005 meg og michelle har fra samme kennel og har betalt 12000 svenske kr! Siter
Tini Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Skrevet 22. Januar 2005 ja, de var veldig nydelige da.. hehe Har sett en til nesten 20 000kr et sted. Det er jo en veldig populær rase! Siter
Anne Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Skrevet 23. Januar 2005 meg og michelle har fra samme kennel og har betalt 12000 svenske kr! Er de i slekt da? Håper ikke det med alt dette kjæreste snakket mellom speedy å askepott Siter
Maria Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Skrevet 24. Januar 2005 neeh.... Chihuahua?? Det sies vel sjioaoa ?? Det e det de sier i USA i hvertfall... :? Sier dere virkelig rett fram sjihuahua? hm.. :roll: ikke vet jeg gitt..! Siter
Kine Helen Skrevet 24. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2005 Er de i slekt da? Håper ikke det med alt dette kjæreste snakket mellom speedy å askepott nope de er ikke i slekt! hehe.. de er vel egentlig ikke fra samme kennel heller.. fruen i huset har eget kennel navn som er little ninjas.. der kommer speedy fra.. så har mannen hennes cleopatras drem kennel som askepott kommer fra! Siter
Cavalier&Collie Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Skrevet 24. Januar 2005 Jeg menrr og ha sett en del her som har Chuahua eller ønsker seg en. Så dere som ønsker dere elle har en chihuahua setter disse smileyene: Banana Flower Siter
Tini Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Skrevet 24. Januar 2005 Hei! Noe jeg lurer på om rasen. Det står mange steder at Chihauahuaen ikke går så bra med barn. Så hvis jeg kjøper meg en Chihauahua og skal ha barn når jeg blir eldre. Går ikke det så bra da? hmmm. Skal kjøpe meg hund når jeg flytter til sommeren.. Usikker på hvilken rase jeg skal ha! Siter
Andreassen Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Skrevet 24. Januar 2005 Er de i slekt da? Håper ikke det med alt dette kjæreste snakket mellom speedy å askepott Ikke noe galt med linjeavl vel? :? Siter
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Skrevet 24. Januar 2005 Både Kine og jeg har sjekket stamtavlene deres og NEI de er ikke i slekt ! De kommer fra samme hjem, men fra 2 forskjellige registrerte kenneler! :mrgreen: Askepott fra: Cleopatra Dream Speedy fra: Little Ninja`s Tihiiii, ikke noe innavl her nei !!! Chihuahuaer går godt sammen med barn dersom de er vant til det og læres opp til dette! Grunnen til at noen mener chihuahuaer ikke går bra med barn er litt pga str og skjørhet, det sier seg jo selv at det er verre for en chihuahua og kanskje bli dunket hardt i gulvet enn for en stor rase. Det kan være både skummelt og meget vondt for dens lille kropp Ettersom den er så liten blir barn ofte meget nysgjerrige og relaterer hunden med leker (bamser osv) Og ettersom barna er større enn hunden kan det kanskje bli litt voldsomt. Jeg tror ikke chihuahuaen er mindre barnevennlig enn andre raser pga rase, men mer pga str og vekt osv! Mulig jeg tar feil, men dette tror nå jeg hehe ! Hilsen Michelle & Askepott !!! Siter
Tini Skrevet 26. Januar 2005 Rapporter Skrevet 26. Januar 2005 Hei! Har noen av disse oppdretterne noen hjemmeside? Det står mellom en Chihauahua, Phalène eller Pomeranian. Siter
Kine Helen Skrevet 26. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2005 MIN oppdretter: http://medlem.spray.se/littleninjas/ Michelles oppdretter: http://medlem.spray.se/cleopatra/ ellers har jeg maange linker til forskjellige oppdrettere:) send meg en mail eller msn meg så kan du få noen vettu! Siter
Kristina Skrevet 26. Januar 2005 Rapporter Skrevet 26. Januar 2005 nope.. chi- hua-hua_ de synger sjivaoa i den irriterendes sangen vettu, som var populær før Siter
Tini Skrevet 26. Januar 2005 Rapporter Skrevet 26. Januar 2005 Hei tusen takk! Jeg så på hjemmesidene. De virker som noen veldig flinke og hyggelige oppdrettere. Jeg har sendt de mail. Siter
Cavalier&Collie Skrevet 26. Januar 2005 Rapporter Skrevet 26. Januar 2005 De uttales Shivoavoa, men skrives Chihuahua Siter
Kine Helen Skrevet 26. Januar 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2005 de synger sjivaoa i den irriterendes sangen vettu, som var populær før har ikke hørt den jeg.. hvis dere har sett på the osbournes.. så sier de det på riktig måte der! litt vanskelig å forklare det uten å mekke en lydfil Siter
Maria Skrevet 27. Januar 2005 Rapporter Skrevet 27. Januar 2005 Hehe. Kommer fortsatt til å su Sjioaoa. Syns det er stiligst Siter
Recommended Posts