Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha banner?

LouDan

Tør du å la Julie(LouDan) lage et banner til hunden/hjemmesida di?  

34 stemmer

1. 1.

• Ja
      25
    • Nei erru gæærn?????
      6
    • vet ikke helt...kanskje
      3

Recommended Posts

Skrevet

Nå kommer de siste :D Hvis jeg har glømt noen må dere si ifra, men jeg trur alle som ikke har fått får her :D

Chanita Chanel og Gosh Amei:

ChaniGoshi-Banner.jpg

Jeg fant ikke så mange bilder av Goshi innpå her, så jeg fikk ikke lagd et bare til hu. Var også inne på http://www.ivecoshero.com , men sida hennes funka ikke...

Chanita Chanel:

Chani-Banner.jpg

Mia&Minnie:

MiaMinnie-Banner.jpg

Mia:

Mia-Banner.jpg

Minnie:

Minnie-Banner.jpg

Toya:

Toya-Banner.jpg

Ike:

Ike-Banner.jpg

Som sagt: Har jeg glømt noen må dere skrike!

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Du kan godt lage til meg og ;) Du finner bilder på hjemmesiden, www.tiko.moo.no

Vil du lage til meg å???  

Finner bilder på min hund eller på hjemmesiden hennes..

Grett :wink:

Skrevet

så dem ikke før nå gitt - takk skal du ha!

vittig hvordan du har greid å klippe vekk meg på Minnies banner og satt inn et profilbilde av henne istedet, utrolig kult ;)

TAKK!

=D>

Skrevet
takk... så det ikke før nå.. kjempe fint...

hvordan gjetta du at toya liker å bade? ;)

Er synsk vøtt Ooooo O_o ;)

så dem ikke før nå gitt - takk skal du ha!  

vittig hvordan du har greid å klippe vekk meg på Minnies banner og satt inn et profilbilde av henne istedet, utrolig kult  

TAKK!

Takke :)

Skrevet

Menne... Maria og sheriff... Har dere et sted med bilder av hundene deres?

Maria: Jeg prøvde den linken i banneret ditt, men fikk bare spm om å registrere meg i Imageshack...

Skrevet

Sølvi: Håper det var greit at jeg bare prøvde å lage en Banner med bilder av dine hunder.

GoshiogChanita.jpg

ChanitaogGoshi.jpg

Beklager at de ikke ble så bra, jeg måtte bare prøve. :)

Skrevet
Sølvi: Håper det var greit at jeg bare prøvde å lage en Banner med bilder av dine hunder.

GoshiogChanita.jpg

ChanitaogGoshi.jpg

Beklager at de ikke ble så bra, jeg måtte bare prøve. :)

Helt ok! Synes de var fine jeg! ;) har lagt en til på signaturen min. ;)

Skrevet

Helt ok! Synes de var fine jeg! ;) har lagt en til på signaturen min. ;)

Hvis du har ett litt skarpere bilde av Goshi, så kan jeg legge det inn? :P

Skrevet
oi, så nå at hjemmeside adressen ikke er på banneret :oops:

www.freewebs.com/kiaraognicki

Da vøtt :wink: Da skal det bli farjt i sakene :wink:

Ønsker seg.. Pleace, pleace, pleace! Med sukker og fløte på

Bilder ligger isåfall på hjemmesiden min..

Grett :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda røyter å vi trenger en børste. Jeg kommer ikke på hva vi har brukt før. Det er kun for å få av litt hår nå under røyting, ellers får pelsen greie seg selv her i gården. For øyeblikket virker det som det er mest dekkhår type pels hun har.
    • Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...