Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha banner?


LouDan

Tør du å la Julie(LouDan) lage et banner til hunden/hjemmesida di?  

34 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      25
    • Nei erru gæærn?????
      6
    • vet ikke helt...kanskje
      3


Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar
Meg da, meg da, meg da??? :D :D

Jepp! :P den er grei :)

Men det kan hende det tar ei lita stund :) Pappa kom hjem i dag, så jeg får ikke fri tilgang PC'n jeg sitter på nå.. Men på lørda'n, da kan det nok hende det kommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :P den er grei :)

Men det kan hende det tar ei lita stund :) Pappa kom hjem i dag, så jeg får ikke fri tilgang PC'n jeg sitter på nå.. Men på lørda'n, da kan det nok hende det kommer :wink:

Det er greitt vettu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket var litt rar akkurat nå, så jeg måtte sette nytt navn på banneret :roll:

Det er ikke helt likt det andre, men jeg fant ikke ut hva jeg hadde gjort med skrifta på det forrige :) Så her kommer Mira sitt på nytt:

Mira-Julebanner.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke slå meg ned nå, jeg synes at nisse bakrunn er finere eenn rudolf :oops:

ikke bli sint, gjør ikkeno om du ikke kab gjløre om! tusentakk unasett :)

Har du en bakgrunn du vil at jeg skal bruke da? Vil helst ikke bruke samme bakgrunnen oppatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du vil/orker det, men om du ville laget en liten julebanner til meg i standard størrelse ville jeg satt STOR pris på det :)

Bilder finner du på hjemmesiden min, eller jeg kan sende deg noen bilder om du ser ett du har lyst til å bruke men så har det blitt ødelagt i krympinga eller om det er noe som helst annet så er det BARE å si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du vil/orker det, men om du ville laget en liten julebanner til meg i standard størrelse ville jeg satt STOR pris på det :)

Bilder finner du på hjemmesiden min, eller jeg kan sende deg noen bilder om du ser ett du har lyst til å bruke men så har det blitt ødelagt i krympinga eller om det er noe som helst annet så er det BARE å si ifra :P

Jeg lager dem i standard str. De er opprinnelig 750 brede og 150 høye når jeg begynner med dem :wink: Men jeg scaler dem ned til 500 i bredde, og da blir dom sånn :wink:

Men hvis du vil ha en anna str, så kan du være så vennlig å legge ut ønska mål... Jeg husker ikke hva dere mener er standard str... Men jeg kan gjerne lage et banner til deg :) Uansett str :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager dem i standard str. De er opprinnelig 750 brede og 150 høye når jeg begynner med dem :wink: Men jeg scaler dem ned til 500 i bredde, og da blir dom sånn :wink:

Men hvis du vil ha en anna str, så kan du være så vennlig å legge ut ønska mål... Jeg husker ikke hva dere mener er standard str... Men jeg kan gjerne lage et banner til deg :) Uansett str :)

TUSEN TAKK :) 468x60 er standard størrelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...