Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra gutt til mann!


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Og så har vi juksa litt - Noah hadde seg nemlig med ei frøken en fjorten dagers tid før han hadde seg med Kira - Nemlig søteste Woodshine's Månestråle. Oppdretter er nå helt sikker på at begge damene er drektig - og første kullet er ventet rundt 14. april.

Jeg må innrømme at jeg var litt i tvil om han skulle klare å pare når jeg så hvordan han styra med Wilma *ler* - han så ut som ei forvirra høne. Anne Grete fikk ta med seg Noah hjem en tur også for å se om det hjalp - hvilket det tilsynelatende ikke gjorde de første to dagene - men plutselig så sa det klikk. Konklusjon - gutten gidder ikke å gi 100% med mindre dama er klar - tre vellykkede parringer ble det med Wilma, dog med korte heng - men heng var det. Wilma er jo like stor som stakkars Noah og jeg vil anta at det var under seansene med henne han utviklet sin eminente "ta sats og hopp på" teknikk (stakkars Kira).

Som dere ser nedenfor her så hadde han god hjelp fra lille Al *fnise*

24763_1180390684976_1684459348_344810_6739921_n.jpg

24763_1180390764978_1684459348_344812_7844082_n.jpg

Wilma synes i grunnen at det fikk holde med Noah - he he he he

24763_1180390604974_1684459348_344808_6952472_n.jpg

Så det er altså to kull med små Noah'er på vei - og da har vi jo litt grunnlag for å kunne evaluere hva han gir også. Jeg kjenner at jeg gleder meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
24763_1180390604974_1684459348_344808_6952472_n.jpg

Så det er altså to kull med små Noah'er på vei - og da har vi jo litt grunnlag for å kunne evaluere hva han gir også. Jeg kjenner at jeg gleder meg litt.

Hahahahaha, juksemaker pipelort *ler*. Jeg ser Noah har samme eminente teknikk som Willy ja - trøbla litt første gangen, men denne gangen var det smakk og rett i liksom... Det er verre etterpå mens de henger - vanskelig å stå med begge beina i bakken samtidig ja - ikke stor nok til å rekke ned *fnis*.

Tispene ser alltid like grettene ut :lol: Utrolig at gutta får lov overhode *fniser*

Hehehhehehehee.... Tispa Willy parra nå stod og logra mens de hang, hun *fnis*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tispene ser alltid like grettene ut :lol:

Jeg skjønner godt at denne tispen er gretten når det er en valp som får lov til å blande seg inn...

Syns egentlig det er rart at den valpen i det hele tatt har alle lemmer intakt.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at denne tispen er gretten når det er en valp som får lov til å blande seg inn...

Syns egentlig det er rart at den valpen i det hele tatt har alle lemmer intakt.... :lol:

Jeg ville jo syns det var rart å parre ei tispe som river lemmene av valper jeg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at denne tispen er gretten når det er en valp som får lov til å blande seg inn...

Syns egentlig det er rart at den valpen i det hele tatt har alle lemmer intakt.... ;)

Jeg føler nå mer for tispen jeg. En hengende oppå - og en hengende i halsen !Kan umulig være en ok opplevelse for ei dame - så sant hun ikke liker det da :lol: men sånn ser det ikke ut for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså sånn logring kan jo være "Hjelpe meg! Please!" *flirer*

Hahahhahahaa... Den tenkte jeg ikke på - men det så ikke ut som om hun mente det rett etterpå iallefall da hun hjalp til med intimvask og inviterte til ny "lek" *fnis*. Sorry - skal ikke kuppe tråden mer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler nå mer for tispen jeg. En hengende oppå - og en hengende i halsen !Kan umulig være en ok opplevelse for ei dame - så sant hun ikke liker det da :lol: men sånn ser det ikke ut for meg :lol:

My point exactly... Og med tanke på at det er første gang for både hannhund og tispe, så ser det ikke heeelt ok ut for mine øyne... Kan være jeg er litt oversensitiv når det gjelder akkurat det, men jeg syns iallefall at en paring skal foregå mellom de to det gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg skjønner godt at denne tispen er gretten når det er en valp som får lov til å blande seg inn...

Syns egentlig det er rart at den valpen i det hele tatt har alle lemmer intakt.... :)

Vel, parringsakten var over når vi gikk turen på Midtsjøvann så på bilde en og to er det egentlig bare lek og morro - om du gadd se på hengbildet så vil du se at der var det ingen valp tilstede. Valpen var ikke ute av bilen når selve paringen foregikk - håper du blir litt roligere inne i deg nå.

Jeg ville jo syns det var rart å parre ei tispe som river lemmene av valper jeg da :)

.... vel, det er antagelig vanlig å pare tisper som river valper i filler andre steder.

My point exactly... Og med tanke på at det er første gang for både hannhund og tispe, så ser det ikke heeelt ok ut for mine øyne... Kan være jeg er litt oversensitiv når det gjelder akkurat det, men jeg syns iallefall at en paring skal foregå mellom de to det gjelder...

Se første kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Belgerpia

Så var dagen kommet...

Wilma hadde egentlig termin til torsdagen, og i går ordnet Anne Grete valperommet sånn at det skulle være klart. Hun hadde sett på Wilma at hun var "sunket ned" bak og tenkte at det var lurt å gjøre ting klart i tilfelle hun kom før.

I dag skulle Anne Grete en tur ut av skogen, før hun dro satte hun Wilma inn i valperommet - egentlig bare sånn for sikkerhets skyld, hun hadde jo ikke termin enda - men det er jo greit å ta forhåndsregler når det er så nært. Annet enn at hun hadde søkket bak så var det ingen tegn til fødsel når hun dro. Hun dro halv ett og var tilbake halv åtte i kveld og da hadde Wilma født 7 stykk valper. Flinke Wilma - 5 jenter og 2 gutter - alle store, faste og fine i kroppen.

Så nå er Noah pappa....

24903_1193196245107_1684459348_368906_1939641_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Belgerpia

Disse damene til Noah synes visst ikke det er noe poeng i å gå til termin, kull nummer 2 er i kjømbda når jeg snakket med oppdretter sist så var tre valper født - store valper, og selv om om det er fem dager før termin så var det ingen tvil om at de var fullgått.

Venter på rapport om fullstendig antall i løpet av dagen.

...samme tid, samme sted - lapphunden som har gått tom fire ganger tidligere og som nå ble paret tidligere i løpet nedkom i natt med 9 valper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...