Gå til innhold
Hundesonen.no

Miniatyrhund-treff i Østfold?


Stanova

Recommended Posts

Heisann. Noen med miniatyrhunder/valper som vil bli med på et treff? Vi bor i Sarpsborg. Vi var på et superhyggelig treff i går med valper av større raser og det var superkos, men vår valp fikk ikke blitt med så mye, for de ble litt store for ham, hehe. Han ble tråkket på og løpt over ende. Han er bare 9 uker så han får vokse litt før han blir med på moroa :) Veier jo under 2 kg.

Så hvis du har en hund under 10 kg eller valp av liten rase, så si ifra, vår lille Hugo har lyst til å leke :icon_redface: Hunden må selvsagt være sosial og snill med valper, siden dette er sosialisering og skal være positivt, så ingen sure hunder :) Hehe. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Tirsdag eller torsdag kan passe bra det :blink: Kl på dagen kan du være i Sarp da? Venninna mi og jeg tenkte kulåsparken (1 minutt fra bussterminalen, kan se parken derfra) hadde passet bra :blink: Søstra mi har en Mops og to venninner med CC og en CCPP, så de kommer også, snille hunder :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Tirsdag eller torsdag kan passe bra det :blink: Kl på dagen kan du være i Sarp da? Venninna mi og jeg tenkte kulåsparken (1 minutt fra bussterminalen, kan se parken derfra) hadde passet bra :blink: Søstra mi har en Mops og to venninner med CC og en CCPP, så de kommer også, snille hunder :blink:

Selvom jeg ikke er intressert i noe treff da jeg bor "litt" feil sted så er jeg nysgjerrig på hvor mopsen er fra? :blink:

Kan gjerne sende meg PM siden dette er OT.

Lykke til med treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Tirsdag eller torsdag kan passe bra det :whistle: Kl på dagen kan du være i Sarp da? Venninna mi og jeg tenkte kulåsparken (1 minutt fra bussterminalen, kan se parken derfra) hadde passet bra :ahappy: Søstra mi har en Mops og to venninner med CC og en CCPP, så de kommer også, snille hunder :lol:

Åh så bra! Kan være ved togstasjonen i sarpsborg 11.20, om toget fra halden er i rute, på tirsdager og torsdager. Jeg har aldri - ever - vært i sarpsborg - så jeg trenger eventuelt veiforklaring for idioter. Mulig jeg må ha med begge, men er bare valpen som skal leke - snusern blir holdt i bånd (hun er kjempesnill med valper - bare litt heftig og begeistra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...