Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 JA jeg trodde jeg hadde god tid til å finen navn på U til Tispa som jeg skal få til påske men oppdretter skal forhåndsregistrere dem i morgen og jeg trenger tips om navn på U til Strihåret vorsteh tispe. Una og Ulla er opptatt. Alle tips motas med takk
laikamor Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Har du sett på canis? Her er noen: Unique, Uzzi, Ursula, Ultima Har ikke så god navnefantasi selv, så kopierer bare noen fra canis
Bernerbamse Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Ulrika Ultra Ulli Undra Unik / Unique Unni Ellers går det sikkert an å google det :rolleyes2:
Cloudberry Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Uma :rolleyes2: Kanskje litt teit om det er et kullsøsken som heter Una da, men Uma er mye kulere Eller hva med Ursula, Ulrikke, Unique?
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 UDANE f Basque Derived from Basque uda meaning "summer" Uma URD f Norse Mythology From the Old Norse Urðr meaning "fate" hmmm vanskelig bokstav... Noen temaer/språk/ du liker godt?
softis Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Ultra, Unik, Uffie, Uri.. det var de jeg kom på i slengen :rolleyes2:
Rocket Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Uvi Uta Ulrikke Ulysses (nydelig blå sommerfugl) Uma Umbra Universal Urania Ursula Usoa Utara
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Urania - astronomiens muse Uria en av kong Davids krigere Umbria landskap i Italia; umbrer/umbrar, umbrisk Ultima Thule oldtidsnavn på land langt mot nord, = Tule Une :rolleyes2: Underhuset del av Parlamentet i England/Storbritannia Unionsrådet i EU Undulat Urd, Uma, Udane, Une og Urania.
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 JEg ahr ikke noe bestemt tema somleg liker men liker gjerne navn som er lette og som innehar R av en eller anne grunn men det viktigste er et lett anvn. Men så liker jeg også det som er litt spesielt som UNDRA
SiriEveline Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Skal prøve å komme med litt morsomme alternativer jeg :rolleyes2: Ups Hmm.. der sa de stopp med en gang.. Men finnes jo sånn som Utsøkt og denslags!
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Mange fine navn dere ahr gitt meg og jeg får pråve å finne ut av hvem det blir. Får liksom litt hetta hihi det blir da lisom så nærme at valpen er min.
Stripa Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Jeg synes Undra var kjempefint jeg :rolleyes2: Ellers kan Urda være et bokstavmindrealternativ
Marianne&Java Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Den forrige hunden min het Ulricke på stamtavla og vi brukte Rikke til vanlig :rolleyes2: Evt Rikki?
trulte Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Uvi Uta Ulrikke Ulysses (nydelig blå sommerfugl) Uma Umbra Universal Urania Ursula Usoa Utara Ikke velgt Uvi da. Det er jo forkortelsen for urinveisinfeksjon :rolleyes2:
Rocket Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Ikke velgt Uvi da. Det er jo forkortelsen for urinveisinfeksjon :rolleyes2: Haha! Det skulle tatt seg ut xD Det hadde jeg virkelig ikke peiling på.
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 hehe Uvi tenkte jeg også på at var urinveisunfeksjon UmbRella er en paraply eller en atombombe Undra er anvnet til en amerikansk fotballspiller Uta Tysk maratonløper (det kan kanskje være noe for Vorsteh er jo glade i å løpe) Ulrikke Komemr fra tysk betyr noe med arv Ulysses syntes jeg ikke passer Uma fant en amerikansk modell og skuespilllerinne Urania noe med himmelsk og hunnkjønn fra gresk mytologi Ursula kommer fra latin og betyr binne Usoa fant i hvertfall en fransk vin som het det Utara en plass i Indonesia Urda en hovedbelteastrioide oppkaldt etter Nornen Urd fra nørrøn mytologi. Urd skjebnegudinne som har med fortid å gjøre
bisQuit Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 ULDA ULIN ULLA ULLA-BELLA ULLI ULLIS ULRIKA ULRIKKE ULTIMA ULTRA UMBRA UNA UNDINA UNDIS UNIKA UNIQUE UNNA UNNI UP TO DATE URSULA USSI UZZI UTOPIA Liste hentet fra Agria.no
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Huff trykte på feil kanpp her var da ikke ferdig med å prøve å sortere navnene og finne noe interresant Underhuset hihi tenk å rope det da Uria nei frister ikke når jeg har lest bagrunnen Umbria en region i Italia. Une er et mannsnavn og et kvinnenavn med opprinnelse i norrøne una, «fornøyd, glad, nyte» Ultra nei jeg får da bare asosiasjoner med Ultra matvrekjeden Uri er et etternavn har jeg funent men ikke betydning Uma ikke teit alle hundene blir sprett over østlandet så det blir da ikke så ofte dem møtes
Carma Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Jeg foreslår Uhu jeg! Tenk så kult å rope på bikkja i parken eller kjefte i offentlighet eller.... :rolleyes2:
Carina Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 http://20000-names.com/female_u_names.htm http://www.behindthename.com/nm/u_f.php Kanskje du finner noen på en av de linkene? :rolleyes2:
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Kanskje jeg nærmer meg et navn nå Fant URBI på http://20000-names.com/female_u_names.htm som er et egyptisk navn som har betydning prinsesse. Likte i grunnen navnet som var lett å rpoe og BC hjemme kom allerede løpende da jeg testet det hihi selv om BC heter Maja
bea Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Nevner det igjen fordi jeg synes det er litt kult. UXIE - oppkalt etter en Pokemon figur UXIE
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar