Gå til innhold
Hundesonen.no

Får hunden din matrester?


Huldra

Recommended Posts

Middagsrester får hun ikke nei. Som regel spiser vi enten opp alt, eller så spiser samboeren min restene til kveldsmat. Det har aldri vært aktuelt å gi henne så mye annet enn den maten som er tiltenkt henne. Først og fremst fordi mopsen legger uhyre lett på seg, og vi ikke ønsker å ha en overvektig mops, tvert imot jobber vi for å unngå det. Men også fordi vi prøver å unngå tigging. Det funker ikke så veldig bra ( :)) , men hun legger seg i det minste på plassen sin når hun vet vi skal spise.

Men at hun ikke får rester betyr ikke at hun ikke får smake på andre ting enn VogH og tørrfor. Hun får smake på råvarer som jeg legger unna mens jeg lager mat. Om jeg for eksempel lager noe av kylling skjærer jeg et par strimler som hun får i skåla si. Paprika er en stor favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Ace får det som evt er igjen, som ikke er nok til en porsjon til senere :blink:

Kun ting han tåler.

Får gjerne en slize med ost eller skinke, bare fordi han står å håper når jeg lager mat. Er tigging til tusen, men går vekk når han får beskjed.

Får stort sett slikke tallerkner når vi er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får det meste av middagsrester, så sant det ikke er sterkt krydret eller fullt av løk/hvitløk. Tørrfor med ris og brødskive med leverpostei er favoritten! Hun får slikke youghurtbegere og rømmelokk innimellom, men ikke bestikk og tallerkner som vi mennesker bruker.

Søndag er eggedag, også for hunden. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...