Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

Yodel

Recommended Posts

Hvem har tenkt å legge turen mot de 7 fjell i år for å løpe venstre-svinger?

Jeg har innmari lyst, da Basenjien skal dømmes av Lisbeth Campbell som er en utrolig hyggelig og dyktig dommer som jeg vet er veeeldig glad i Basenjien :)

Er dog litt usikker, da det er langt å dra - srlig med en liten villstyring på 16 mnd ombord ( nå snakker jeg om en av det to-beinte slaget..)

Mulig jeg ymter litt frampå om noen har plass til en søt og sjarmerende tispe (plass i bil fra østlandet - Bergen, og muligens handle?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Jepp soppen, hun skal stille baghera.

HAHA! Føler jeg ikke har noe annet valg enn å melde på, liksom? Når er frista? Og jeg er ikke sikker på om jeg kjører enda, altså. Kaaan hende jeg tar tog. Men vi får se. Hvis jeg får låne bilen til pappa, så er det kanskje like greit å kjøre. Og da burde det ikke være noe problem å få med en liten basenji-ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Føler jeg ikke har noe annet valg enn å melde på, liksom? Når er frista? Og jeg er ikke sikker på om jeg kjører enda, altså. Kaaan hende jeg tar tog. Men vi får se. Hvis jeg får låne bilen til pappa, så er det kanskje like greit å kjøre. Og da burde det ikke være noe problem å få med en liten basenji-ting.

SELVFØLGELIG skal du stille! Baghera skal jo bli Champ her i Bergen! Så det så!

Fristen går 15 mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok stille ja :D

Noen som vet hvor utstillingen skal holdes i år? :)

Hvis underlaget er greit så blir det kanskje agility på oss også.

Er det ikke nordhordalands hallen da? slik som i fjor? De fikk jo masse skryt over den gode plassen osv.. Husker ikke hvordan det var med parkering da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke nordhordalands hallen da? slik som i fjor? De fikk jo masse skryt over den gode plassen osv.. Husker ikke hvordan det var med parkering da..

Niks, de får ikke ha det der dessverre.

Det var visst en mann som fant et hundehår der i ettertid.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, de får ikke ha det der dessverre.

Det var visst en mann som fant et hundehår der i ettertid.... :blink:

*Uhhhh???* Menneh, det har jo vært snakk om Nordhordlandshallen frem til nå så vidt jeg forstår, jeg vet at det var noen som sutret, men fy flate... Det er det jo alltid... :s Jeg vet at NHK har blitt spurt igjen om å være teknisk arrangør...

Håper inderlig ikke at vi skal skvises inn på Racketsenteret... urgh...

MEN vi skal iallefall.. Blir bare Gigi.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Uhhhh???* Menneh, det har jo vært snakk om Nordhordlandshallen frem til nå så vidt jeg forstår, jeg vet at det var noen som sutret, men fy flate... Det er det jo alltid... :s Jeg vet at NHK har blitt spurt igjen om å være teknisk arrangør...

Håper inderlig ikke at vi skal skvises inn på Racketsenteret... urgh...

MEN vi skal iallefall.. Blir bare Gigi.. :)

Reisefølget mitt til Dogs4All fortalte at de ikke fikk ha det der, hun er kursansvarlig i NHK så jeg regner med at hun vet hva hun snakker om :blink:

Det kan jo selvfølgelig hende at det er endringer siden den tid, håper på det :lol:

Om det blir på Bønes så lar jeg bilen stå, pakker sekken og går opp, bare en halvtimes spasertur fra meg heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisefølget mitt til Dogs4All fortalte at de ikke fikk ha det der, hun er kursansvarlig i NHK så jeg regner med at hun vet hva hun snakker om :blink:

Det kan jo selvfølgelig hende at det er endringer siden den tid, håper på det :lol:

Om det blir på Bønes så lar jeg bilen stå, pakker sekken og går opp, bare en halvtimes spasertur fra meg heldigvis.

Pass deg, nesten så du må betale for å stå i din egen hage da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...