Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT: Søndag 7. februar

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

08-09: Morgen lufting, og div andre morgen ting.

SG1L7423.jpg

09-10: Chatte med Margrete og se på tv med bena på bordet

DSCF3408.jpg

10-11: Pakke bil, tine bil og gjøre oss klar til å dra på trening.

DSCF3411.jpg

11-14: sånn ca trening :)

SG1L7425.jpg

14-15: Skitur

DSCF3412.jpg

15-16: MAAAAAAT

DSCF3414.jpg

16-17: Dusje (Ja det ble en veldig lang dusj)

DSCF3416.jpg

17-18: Mer mat :lol:

DSCF3417.jpg

18- til vi treffer sengen: Dandert i sofaen alle tre og har store planer om å bli der fram til noen må tisse eller sengen roper på oss.

DSCF3420.jpg

Skrevet

Gøy å se! Morgenluftebildet var flott, og det siste bildet var jo bare kjempeherlig. :)

Ja det var nydelig i dag morges!

Hahaha spiser du bendelorm til middag du da? :s

*ler* Nei det er Jeanettes hønsesuppegryte m/spaghetti.

Men er det bare jeg som har gjort EFIT? :lol:

Edit: nei det var flere i andre tråder ja :)

Skrevet

Jeg haaaaar! Ingen kommenterer hos meg. Bare her. :lol:

Joho! Koselig å snoke litt i hverdagene deres, jenter :)

Skrevet

Herlig treningsbilde! Misunner dere sola, her ble vi lovet sol men det ble visst trukket tilbake i siste liten.

Og så tidlig din efit-dag begynte. Min startet biiittelittegrann senere. :lol:

Skrevet

Herlig treningsbilde! Misunner dere sola, her ble vi lovet sol men det ble visst trukket tilbake i siste liten.

Og så tidlig din efit-dag begynte. Min startet biiittelittegrann senere. :)

Skal jeg våge å si at vi tok det første bildet 06.28 da :lol: Men så orket jeg ikke stå opp...

IMG_0320.jpg

Skrevet

Det første bildet var utrolig lekkert! Herregud så spreke dere er. Vi følte oss skikkelig kul helt til vi så deres dag, haha... :lol:

Og når du tok det første bildet klokken 06.28, da tror jeg vi gikk og la oss... :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...