Benedicte Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Da har vi tenkt å kjøre "et foto i timen" her på Hundesonen. Det går ut på at brukerne presenterer sin dag i bilder fra morgen til kveld, med ett bilde ca hver time, og til slutt legger ut alle bildene i egne tråder i bildeforumet. Eksempel: tilfeldig EFIT fra google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Jeg er med! Var med på det før, men så passet det ikke alltid, glemte kamera osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Stilig, får se om jeg husker det, da blir jeg i så fall med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Oooh! Jeg vil være med, hvis det ikke er så veeeeldig nøye at det er akkurat på minuttet, for jeg skal skrive på søndag, nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Det blir en morsom EFIT hvis du skal skrive, Soppen Gleder meg. Selv jobber jeg hele søndagen og skal ikke hjem innen det, så det blir kjedelig jobb-efit med mobilkamera fra min side, men det er vel bedre enn ingenting Vil dere forresten ha EFIT i hverdager også? Litt kjedelig om det bare er i helger tenker jeg. Planen er å trekke ut en tilfeldig fag 1-2 dager i måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Det blir en morsom EFIT hvis du skal skrive, Soppen Jaa, må vel nesten spørre dommer og ringsekretær om det er greit da, at jeg knipser litt diverse, når det ikke er fare for at jeg forstyrrer noen. Kanskje når det er mange i ringen samtidig, BHK og BTK og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Denne skal jeg prøve å huske på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Endret litt, det er bedre om alle lager egne tråder i bildeforumet for sin EFIT-dag, så kan denne tråden brukes til å informere om nye EFIT-dager osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Husk at det er EFIT i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Haha, riktiiiiiig! Det var jo ikke denne søndagen jeg skulle skrive, men neste! Lalalal. Da er det jo ikke noe problem, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Haha, riktiiiiiig! Det var jo ikke denne søndagen jeg skulle skrive, men neste! Lalalal. Da er det jo ikke noe problem, da. Ja for du får ikke ta bilde av meg og C og legge ut hahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Ja for du får ikke ta bilde av meg og C og legge ut hahahaha Johooo! Vi tar jo neste dag om en uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Å artig,kom igang noe seint men neste gang veit jeg hva dette er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Får slenge meg på neste gang Siden jeg ikke så dette før nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Glhehehemthe det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Men dere kan da ta et bilde i timen fra nå av da, Monica og PsychoLynx? Jeg stod først opp nå, så mine bilder blir tatt fra nå og utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Det samme tenkte jeg, Betty. Gjør vel ikke noe om dete bare blir en halv dag med ett foto i timen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Glhehehemthe det.... Jeg også Men jeg har vært på kurs fra fra klokka ti til klokka seks da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 Håper det kommer flere EFIT-dager! Så nemlig ikke denne tråden før nå, jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2010 jøss detta virka litt morro skrik ut neste gang det er en slik dag, skal jeg prøve å få tatt noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Jeg og vil være med om det blir ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Jeg foreslår en ny en sånn mellom 26. februar og 3. mars jeg. Rundt vinterferietid for noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Jeg skal ikke glemme det neste gang, har egentlig mulighet til det i helgen jeg da, men det skal kanskje ikke være så ofte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 Maks to ganger i mnd tenker jeg. Også kommer jeg til å velge tilfeldig dag. Men er det i orden at jeg trekker fra hverdager også? Det er jo ikke alle som har mulighet til å fotografere i hverdagen, men samtidig syns jeg det er litt mer spennende å se hverdager også i stedet for bare helger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts